וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים ונס ציונה רוצות לעצור את המומנטום השלילי

11.2.2024 / 12:53

שני בליגת העל: האדומים מהבירה יקוו להימנע מהפסד שלישי ברציפות כשיארחו את הכתומים (21:05) שהפסידה ארבעה משחקים ברצף. הסלובני יעמוד על הקווים של נועלת הטבלה נגד קרית אתא (20:10)

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 11.2/ספורט1

משחקי ליגת העל בכדורסל יימשכו מחר (שני). אחרי שני הפסדים רצופים תארח הפועל ירושלים את עירוני נס ציונה, שהפסידה בארבעת משחקיה האחרונים. הפועל אילת, עם יוריצה גולמאץ בהופעת הבכורה שלו על הקווים, תקווה להתחיל במסע ההיחלצות שלה מהמקום האחרון, כשתארח את עירוני קרית אתא.

ליוואי רנדולף הפועל ירושלים. ליגת האלופות של פיב"א, אתר רשמי
הפועל ירושלים הייתה רחוקה מרמתה בליגת האלופות/אתר רשמי, ליגת האלופות של פיב"א

הפועל ירושלים - עירוני נס ציונה (21:05)

בפעם השנייה העונה רשמה הפועל ירושלים הפסד שני ברציפות, כשהפעם היו בסגל שחקנים זרים. החבורה של איליאס קאנדזוריס נחלה שני הפסדים נגד קרית אתא והפועל חיפה בחוץ, כשהיא מציגה כדורסל התקפי מבולבל ורחוק מאוד מרמתה בליגת האלופות של פיב"א. בבירה ממשיכים להמתין להתפתחויות בנוגע לקאדין קרינגטון ואם לא יקבל את האזרחות עד לאמצע השבוע, בסבירות גבוהה יחליטו בקבוצה לרשום אותו למשחק נגד מכבי תל אביב ביום שישי בתור שחקן זר. בינתיים בירושלים רוצים לעצור את רצף ההפסדים ולהישאר מושלמים בבית בליגה.

ההיסטוריה חוזרת על עצמה בהקשר של נס ציונה. בעונה שעברה רשמו הכתומים פתיחת עונה של שבעה ניצחונות מעשרה משחקים, ולאחר מכן ניצחו ארבעה משחקים בלבד עד לסיום העונה, כולל הפלייאוף, לצד 15 הפסדים. לפני שלושה שבועות עמדה הקבוצה של אלעד חסין על אותו מאזן בדיוק ואחרי ארבעה משחקי בית רצופים, היא עומדת על מאזן של שבעה ניצחונות ושבעה הפסדים, כשבשני המשחקים האחרונים היא מפסידה לגליל עליון ובני הרצליה ביכולת חלשה. בנס ציונה לא מוצאים פיתרון לפציעה של יאיר קרביץ שיחזור רק אחרי פגרת הנבחרת ומקווים לנס ספורטיבי של ממש בארנה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
יוריצה גולמאץ, מאמן צדביטה אולימפיה. Cedevita Olimpija, Ales Fevzer, אתר רשמי
הבכורה שלו באילת. גולמאץ/אתר רשמי, Cedevita Olimpija, Ales Fevzer

הפועל אילת - עירוני קרית אתא (20:10)

שלושה שבועות אחרי שהמאמן מסימילאנו מנטי התפטר, תעלה הפועל אילת למשחק עם מאמן קבוע חדש, יוריצה גולמאץ הסלובני, שהגיע לארץ כדי לנסות ולהציל את הקבוצה מירידה ללאומית. אילת לא ניצחה משחק מאז סוף דצמבר, והיא מגיעה למשחק הביתי עם שבעה הפסדים רצופים ובמקביל יריבותיה לתחתית החלו לנצח ולפתוח פער עליה. באילת צפויים לבצע שינויים אחרי פגרת הנבחרת, כשלפניה מחכה להם עוד משחק אחד בליגה, אבל בינתיים הצטרף ארטיום זבלין, בעל עבר בצסק"א מוסקבה, כישראלי. זבלין בן ה-36 עלה לישראל לפני מספר חודשים.

תשעה ימים עברו מאז קרית אתא הדהימה גם את הפועל ירושלים, והיא יוצאת לאילת כדי לשמור על מקומה בין שש הראשונות. החבורה של שרון אברהמי כבר ניצחה את אילת העונה, אך יודעת שהשינוי על הקווים עשוי לתת לאילת את המוטיבציה הדרושה כדי לכפות משחק אחר ממה שהיה בסיבוב הראשון. אתא תופיע למשחק שוב ללא בן שרף, שקרוב לכשירות, כשבשבוע הבא הוא ימריא למחנה "כדורסל ללא גבולות" בשבוע האולסטאר של ה-NBA.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully