וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גנט במשבר לפני מכבי חיפה: 18 דקות לגנדלמן בהפסד לסרקל ברוז'

עודכן לאחרונה: 11.2.2024 / 22:43

הפסד רביעי (2:1) בחמישה משחקים לקבוצה הבלגית שתפגוש את הירוקים בחמישי בהונגריה. לידור כהן כבש, בן אז'ובל עם החמצת ענק במדי טראט

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 11.2/ספורט1

רגע לפני המשחק הראשון מול מכבי חיפה בשלב הנוקאאוט של הקונפרנס ליג, גנט המשיכה הערב (ראשון) את התקופה הרעה שלה והפסידה בבית 2:1 לסרקל ברוז'. עומרי גנדלמן נכנס כמחליף בדקה ה-72, חמש דקות אחרי שקווין דנקי השלים צמד והחזיר את היתרון לאורחת שעלתה למקום החמישי על חשבון יריבתה למרות 67 דקות ב-10 שחקנים. לורן דפואטר (52) השווה זמנית עבור גנט שמאז החזרה מפגרת החגים סופרת ארבעה הפסדים ותיקו בחמישה מחזורים, ולפני כן גם הודחה מהגביע בידי קלאב ברוז'. ביום חמישי (22:00, ספורט2) היא תתארח אצל מכבי חיפה, במשחק שייערך בבודפשט, הונגריה, ולאחר שישה ימים תארח את הגומלין ללא קהל.

* לידור כהן כבש היום (ראשון) את שער הליגה הרביעי שלו בתאילנד, בהופעה פעילה ומוצלחת של החלוץ הישראלי, שלצערו הסתיימה רק בתיקו 1:1 של קבוצתו טראט נגד סוקותאי. כהן מצא את הרשת בדקה השמינית אחרי שחטף לשחקן יריב בסמוך לרחבה - וירה ברגל ימין לקורה הרחוקה ופנימה. בדקה ה-30 הוא היה קרוב להשלים צמד, אבל אותה קורה עצרה את הנגיחה שלו. בן אז'ובל, חברו לקבוצה בטראט, פחות ירצה לזכור את המשחק. תוך כחצי דקה בלבד משריקת הפתיחה, אז'ובל רשם החמצה מזעזעת ועל הדרך גזל מכהן את ההזדמנות להבקיע. טראט עצרה רצף של שלושה הפסדים, אבל היא עדיין במקום ה-14 שמוביל לליגת המשנה בתאילנד.

תקציר המשחק של טראט והשער של לידור כהן

* ליאל עבדה לא נכלל בסגל של סלטיק, שניצחה 0:2 בחוץ את סט. מירן ועלתה לרבע גמר הגביע הסקוטי. עבדה שותף מול היברניאן רק לפני ארבעה ימים וככל שידוע לא נפצע באימונים מאז, כך שהסיבה להוצאתו מהסגל ככל הנראה אינה מקצועית.

* דוד קלטינס פתח בקישור של סט. ג'ונסטון והוחלף בדקה ה-79 במשחק החוץ מול דנדי, שהשלימה לאחר יציאתו את המהפך בדקה ה-89 וניצחה 1:2. קבוצתו של הישראלי במקום ה-10 בליגה הסקוטית עם 24 נקודות ב-25 מחזורים.

* בוריס קליימן שמר שוב על שער נקי בניצחון החוץ של חאניה 0:2 על פנאתינייקוס ב'. קבוצתו במקום השני במחוז דרום של הליגה השנייה ביוון ומקדימה בשתי נקודות את יוניקוס של אור זהבי, שפתח ב-1:3 הביתי על פנאחאיקי.

* גיא חדידה ישב על הספסל של קבוצתו החדשה זלגרשג, שסיימה ב-1:1 ביתי מול מזוקובשד ונותרה במקום ה-10 בליגה ההונגרית, שש נקודות מעל יריבתה שמתחת לקו האדום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully