וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה תאבד נקודה נוספת? תעמוד לדין בנסיבות מחמירות

נגד הירוקים יש עונש על תנאי, שעשוי להיות מופעל בעקבות עשרות אבוקות נגד מכבי תל אביב, שאחת מהן הושלכה לדשא וגרמה לעצירת המשחק. בית"ר ירושלים תעמוד לדין גם כן בגין התפרעות אוהדים בנסיבות מחמירות

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 11.2/ספורט1

האם מכבי חיפה תיענש בהפחתת נקודה נוספת בפועל? היום (ראשון) תובע ההתאחדות לכדורגל הודיע כי המועדון יעמוד לדין בגין התפרעות אוהדים בנסיבות מחמירות בעקבות עשרות האבוקות שהדליקו אוהדי הקבוצה במשחק נגד מכבי תל אביב.

כזכור, כאשר למכבי חיפה הופחתה נקודה בפועל בתחילת העונה, הוחלט כי "ההפחתה על תנאי של הנקודה הנוספת מהווה אף היא גורם מרתיע מבחינת האוהדים ומעניקה למכבי חיפה תמריץ והזדמנות אחרונה לשיפור מערכתי של המאבק בהתפרעויות, ככל שהדבר נוגע להימנעות מהפחתה בפועל של הנקודה הנוספת. אם אוהדי הקבוצה המתפרעים לא יתעשתו במהרה ולא ישכילו לשנות את דרכם, הם עלולים להוביל להפעלת העונש המותנה ולהפחתת הנקודה הנוספת".

יתרה מכך, בפסק הדין של הרכב בית הדין העליון ב-11.9.23, נכתב "העונש המותנה יחול אם מכבי חיפה תורשע בעבירה כלשהי של התפרעות אוהדים בנסיבות מחמירות במהלך התקופה של שנה אחת מיום פסק דיננו זה".

אוהדי מכבי חיפה עם אבוקות ביציע. מאור אלקסלסי
אוהדי מכבי חיפה עם אבוקות ביציע/מאור אלקסלסי

לפי דו"ח השופט, "הודלקו עשרות אבוקות, להערכתי כ-40 (זו הכמות שהספקתי לספור עד שכבו). אבוקה אחת אף הושלכה לרחבת השער של מכבי חיפה וגרמה לעצירת המשחק לכדקה עד שהאבוקה כבתה".

בנוסף תעמוד לדין מכבי תל אביב בעקבות כ-20 אבוקות שהדליקו אוהדיה באותו המשחק, אולם האבוקות נשארו ביציע ולא גרמו להפסקת המשחק, על כן המועדון לא יעמוד לדין בנסיבות מחמירות, אלא בגין התפרעות אוהדים.

לדין בנסיבות מחמירות תעמוד גם בית"ר ירושלים, בעקבות עשרות אבוקות ורימון עשן שהדליקו אוהדיה אתמול נגד מכבי חיפה וכן בעקבות השלכת חפצים.

הדיונים יתקיימו ביום רביעי 14.2.24 בשעה 16:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully