וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן חדש לווייסמן: אינזאגי פוטר מסלרניטנה, ליבראני מונה במקומו

ההפסד לאמפולי שם את החותמת שבוע לפני המפגש עם האח סימונה. שחקן העבר של לאציו ופיורנטינה ינסה להציל את נועלת הטבלה מירידה

תקציר: סלרניטנה - אמפולי 3:1 (הגול של וייסמן)/ספורט1

פיליפו אינזאגי פוטר היום (ראשון) מסלרניטנה וקבוצתו של שון וייסמן החתימה מאמן חדש - פאביו ליבראני שאימן בעבר בין היתר את גנואה, לצ'ה, פארמה וקליארי. וייסמן כבש שער בהופעת הבכורה שלו ביום שישי, אבל סלרניטנה הפסידה לאמפולי 3:1 בבית, במשחק שסימן את סיום דרכו של אינזאגי.

אינזאגי החליף בעצמו את פאולו סוזה אחרי פתיחת עונה לא טובה, אבל לא הצליח להוביל את הקבוצה מדרום איטליה קדימה. הוא עמד על הקווים ב-16 משחקי ליגה ובהם המאזן של סלרניטנה היה 2 ניצחונות, 4 תוצאות תיקו ו-10 הפסדים. היא צברה תחתיו 10 נקודות מ-48 אפשריות.

חלוץ העבר האגדי ממשיך קריירת אימון לא כל כך מוצלחת וינסה למצוא מקום חדש. הוא אימן בסרייה A את מילאן, בולוניה, בנבנטו וסלרניטנה וב-113 משחקים הקבוצות שלו צברו 24 ניצחונות, 37 תוצאות תיקו ו-52 הפסדים.

פיליפו אינזאגי בימיו כמאמן סלרניטנה. Jonathan Moscrop, GettyImages
קריירת אימון פחות מוצלחת מקריירת המשחק. אינזאגי/GettyImages, Jonathan Moscrop

במחזור הבא סלרניטנה ושון וייסמן ייצאו למשחק חוץ נגד המוליכה אינטר, ולמעשה כך נמנע מפגש רביעי בין האחים אינזאגי; פיליפו מצד אחד וסימונה שמאמן את אינטר. סימונה ניצח פעמיים בעבר ומשחק נוסף הסתיים ללא הכרעה.

ליבראני היה אחד מהקשרים המקומיים הבולטים בסרייה A בתחילת המילניום, כששיחק בלאציו. בהמשך שיחק גם בפיורנטינה. הוא גם רשם 3 הופעות בנבחרת איטליה, אחרי שב-2001 הפך לשחקן שחום העור הראשון שלובש את מדי האזורי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully