וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגוד הכדורסל למשרד הפנים: "נותרו יומיים לתיקון העוול של קרינגטון"

11.2.2024 / 13:05

האיגוד במאמץ אחרון לאזרוחו של גארד הפועל ירושלים למשחקי מוקדמות היורובאסקט: "חתימה אחת חסרה כדי לסייע לנבחרת של כולנו"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 9.2/ספורט1

איגוד הכדורסל במאמץ נואש ואחרון לאפשר את אזרוחו של קאדין קרינגטון, גארד הפועל ירושלים שמועמד לחזק את נבחרת ישראל. במכתב פתוח שפורסם היום (ראשון) באתר האיגוד, קוראים אנשיו למשרד הפנים לאשר את בקשת האזרחות של קרינגטון כשנותרו שבועיים בלבד למשחקה הראשון של נבחרת ישראל במסגרת מוקדמות היורובאסקט.

"כמו שהדברים נראים ברגע זה, הנבחרת לא תוכל להיות בהרכב החזק ביותר שלה, כשהסיבה היא פנימית של מדינת ישראל, שלא מאפשרת לשחקן שכבר מחזיק בתעודת אזרחות, נחשב תושב ארעי והתחייב לשחק בנבחרת ישראל בשנים הקרובות, לקבל דרכון ולהיות חלק מנבחרת ישראל", כתבו.

קאדין קרינגטון, הפועל ירושלים. קובי אליהו
עדיין בהמתנה. קרינגטון/קובי אליהו

עוד נכתב: "קאדין קרינגטון ואיגוד הכדורסל עשו הכל, באמת הכל, כדי שהשחקן יהיה חלק מהנבחרת בזמן הנכון. השאלה האם יהיה אזרח ישראלי הוכרעה והתשובה היא כן. מה שנשאר פתוח זה עניין המועד ומכיוון שהחלון הבא של נבחרת ישראל הוא רק בנובמבר 2024, אז נותרו יומיים לתקן את העוול ולאפשר לו להיות עם הנבחרת בה הוא חפץ לשחק בחלון הקרוב. ואם זה לא ברור, הבקשה הראשונית בנושא של קרינגטון למשרד הפנים, הוגשה במאי 2023, לפני כ-9 חודשים, כך שגם טענה שמדובר בהליך חדש, אינה נכונה.

"בימים אלו החלו הנבחרות השונות ברחבי אירופה לפרסם את הסגלים שלהם ולחלק גדול מבין אלו שפרסמו כבר את הסגל, יש מתאזרח איתם. מרביתם אפילו לא משחקים במדינה בה ייצגו, הם בטח לא חזרו אליה בזמן מלחמה. ג'ון רוברסון שייצג את בוסניה משחק בטורקיה, קודי מילר מקינטייר שילבש את המדים של בולגריה, הוא כוכב יורוליג במדי בסקוניה, שבון שילדס, עוד תותח יורוליג ממילאנו, ילבש את המדים הלאומיים של דנמרק, קנדריק פרי ממלאגה ישחק עם מונטנגרו, טי.ג'יי שורטס, הרכז הנפלא של פאריס ישחק עם צפון מקדוניה, איי.ג'יי סלוטר הותיק ימשיך לשחק עם פולין והרשימה עוד ארוכה.

"דווקא בימים אלו, כששחקניות נבחרת אירלנד מסרבות ללחוץ ידיים לשחקניות נבחרת ישראל ומפנות גב לדגל הלאום שלנו, משרד הפנים לא עושה את המאמץ הקטן. חתימה אחת חסרה כדי לסייע לנבחרת ישראל, הנבחרת של כולנו, להגיע למשחקים בהרכב החזקה ביותר ולהביא גאווה למדינה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully