וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לאספניול? קראנקה מוצג כאשף צעירים: "גילה את תורג'מן"

כחצי שנה אחרי שפוטר ממכבי ת"א, הבאסקי עשוי לחזור לקווים בליגת המשנה. בתקשורת הספרדית ממתגים אותו כמומחה בטיפוח כישרונות

תקציר: מכבי תל אביב - בני סכנין 1:1/ספורט1

כשבעה חודשים אחרי שפוטר ממכבי תל אביב, אייטור קראנקה עשוי לחזור לקווים. בספרד מדווחים היום (ראשון) כי המאמן הבאסקי (50) מועמד להתמנות למאמן אספניול מליגת המשנה. הקבוצה הקטלאנית מדורגת במקום החמישי בליגה השנייה, אבל מרוחקת רק 6 נקודות מהפסגה ונמצאת במאבקי ההעפלה ללה ליגה.

ההנהלה לא מרוצה מתפקודו של המאמן הנוכחי לואיס מיגל ראמיס ושוקלת לפטרו לטובת קראנקה, שבאופן מפתיע ומעט תמוה, ממותג בתקשורת הספרדית כמומחה בפיתוח שחקנים צעירים ועל פי הדיווח, גם הציג את עצמו ככזה בשיחות לא רשמיות עם הנהלת אספניול, שמעוניינת להצעיר ולרענן את הסגל.

"קראנקה הגיע למכבי תל אביב ומיד החל בקידום של כישרונות ממחלקת הנוער. הוא אחראי במידה רבה לפריצה של דור תורג'מן", נכתב היום באחד האתרים - למרות שלמעשה תורג'מן מיעט מאוד לשחק תחת שרביטו של קראנקה, ורק העונה מראה סימני פריצה של ממש.

דור תורג'מן שחקן מכבי תל אביב חוגג שער. אריאל שלום
מה הקשר בין הפריצה שלו לאייטור קראנקה? דור תורג'מן/אריאל שלום

קראנקה פוטר ממכבי תל אביב בקיץ האחרון, בסמוך למועד פתיחת האימונים לקראת פתיחת העונה. הוא הוחלף ברובי קין שפתח את הקדנציה בקרית שלום בצורה מרשימה, אבל מקרטע בשבועות האחרונים.

מאז שעזב את ישראל, קראנקה הצליח להישאר בתודעה בזכות תפקידו כפרשן בטלוויזיה הספרדית. כעת הוא כאמור עשוי לקצור את הפירות בתקווה להתחקות אחר בן ארצו שנכשל במכבי תל אביב והפך לסיפור הצלחה בספרד, הבלם לואיס הרננדס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully