וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב נענשה בהפחתת נקודה. מרוחקת רק 4 נקודות מהקו האדום

11.2.2024 / 10:48

האדומים הורשעו בסעיף של "התפרעות אוהדים בנסיבות מחמירות" אחרי השימוש בפירוטכניקה במשחק נגד בית"ר ירושלים. הפועל תל אביב היא הקבוצה החמישית שמופחתות לה נקודות והיא צללה למאבקי ההישרדות בליגה

תקציר: הפועל חדרה - הפועל תל אביב 0:1/ספורט1

בית הדין של ההתאחדות לכדורגל העניש היום (ראשון) את הפועל תל אביב בהפחתת נקודה בפועל בעקבות זריקת האבוקות לכר הדשא במהלך המשחק נגד בית"ר ירושלים לפני כמה שבועות. נגד האדומים היה עונש על תנאי והם הורשעו בסעיף של "התפרעות אוהדים בנסיבות מחמירות". ההרשעה היא "בגין הדלקת אבוקות ורימני עשן ביציע, והשלכת אמצעים פירוטכניים לכר הדשא, כאשר כל אלה גרמו להפסקת המשחק לפרק זמן של מספר דקות, וכן בגין השלכת חפצים (מצתים) לכר הדשא".

הפועל תל אביב היא הקבוצה החמישית העונה שמוענשת בהפחתת נקודות. גם ממאזנן של מכבי חיפה, מכבי תל אביב ובני סכנין הופחתה נקודה, ומהמאזן של בית"ר ירושלים הופחתו ארבע נקודות בגלל אירועי גמר גביע המדינה בסוף העונה שעברה.

בעקבות ההפסד 1:0 להפועל חדרה אתמול והעונש שהוטל היום, הפועל תל אביב מקדימה את הקו האדום בארבע נקודות בלבד. אתמול אמרו במועדון: "צריך לנסות לעשות הכול בשביל פלייאוף עליון, אבל גם להסתכל על התחתית. קבוצות שם מנצחות וזה יכול להיות מסוכן מאוד".

אבוקות בבלומפילד אוהדי הפועל תל אביב. דני מרון
אבוקה על כר הדשא במשחק בין הפועל תל אביב לבית"ר ירושלים/דני מרון

במחזור הבא תפגוש הקבוצה את בני ריינה למשחק שכל תוצאה פרט לניצחון בו, לא תשאיר לקבוצה סיכוי מעשי לסיים בפלייאוף העליון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully