וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם זה לא היה דרבי, סביר להניח שלורנזו בראון לא היה משחק"

11.2.2024 / 11:30

גארד מכבי תל אביב שסוחב פציעה בגב ישחק עם זריקה מול הפועל: "מבחינת יוקרה ומומנטום, מונח הרבה על הכף". דיברתולומיאו יודע ש"אין מה לדבר": "משחק ענק לשחקנים וההנהלה. חייבים לנצח"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 9.2/ספורט1

מכבי תל אביב תעלה הערב (ראשון, 19:30) לדרבי התל אביבי השני של העונה כשלא מעט מונח לה על הכתפיים. אם ההפסד במשחק הקודם לאדומים בהיכל שלמה לא הספיק, אז מכבי צברה ביום חמישי הפסד יורוליג שלישי ברציפות, הסתבכה במאבק על הפלייאין, ויצאה לפגרת היורוליג בטעם מר.

"אין מה להגיד, זה דרבי וצריך לנצח", אמר בעברית הקפטן ג'ון דיברתולומיאו, והוסיף באנגלית: "יהיה משחק ענק. כולם יודעים מה המשמעות של דרבי לשחקנים, למועדון, לאוהדים ולהנהלה. אין הרבה מה להגיד מלבד זה שאנחנו צריכים להיות מוכנים למאבק של 40 דקות ולהשיג את הניצחון".

שחקן מכבי תל אביב לורנזו בראון מול שחקן הפועל תל אביב ג'ייקובן בראון. ברני ארדוב
הדרבי מעל הכל? לורנזו בראון מול ג'ייקובן בראון/ברני ארדוב

הצהובים בחרו להלביש למשחק את לורנזו בראון פחות מ-48 שעות אחרי שהוא הושבת מהמשחק נגד אנאדולו אפס בשל כאבים בגב. בראון אמור לקבל מנוחה לאחר המשחק הזה ולא להתלבש במשחקי הליגה הבאים בתקווה שג'ו תומאסון ייכנס לעניינים.

"אם זה לא היה דרבי, סביר להניח שלורנזו לא מתלבש", סיפרו במכבי תל אביב אמש, "יש פה לא מעט על הכף מבחינת יוקרה ומומנטום. לורנזו מוכן לעלות עם זריקה, הוא יקבל את המנוחה שלו תוך כדי המשחק ויהיה מוכן לעזור לקבוצה כדי לנצח את המשחק החשוב הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully