וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שהרשימו באימונים: קיניונס ושושנאצ'ב יהיו בסגל באר שבע

11.2.2024 / 8:37

שחקני הרכש יתלבשו למשחק נגד מכבי נתניה (20:00, ספורט2), גם מקסימו לוי. טיבי יפתח במקום באריירו: "אף אחד לא רוצה לעצור", הבהירו בקבוצה

תקציר: בני סכנין - הפועל באר שבע 2:0/ספורט1

דיינר קיניונס וארתור שושנאצ'ב יתלבשו הערב (ראשון, 20:00 בספורט2) לראשונה ויהיו בסגל הפועל באר שבע למשחק הביתי בטרנר מול מכבי נתניה. בתום האימון המסכם אמש, החליט אליניב ברדה לכלול בסגל את שני הזרים החדשים שמרשימים עד כה באימונים הבודדים שקיימו. השניים הגיעו להפועל באר שבע כשהם לא בכושר משחק אופטימלי, אבל אחרי שיחות אישיות איתם ובתום האימונים שערכו מאז שהגיעו, החליט ברדה שהם יכולים לסייע לו ולתרום כמה דקות מהספסל.

כזכור, קיניונס הקולומביאני הוא קשר שמשחק גם בשתי הכנפיים ואילו שושנאצ'ב הקזחי הוא חלוץ גבה קומה שייתן להפועל באר שבע עוד מימד שהיה חסר לה בחלק הקדמי. גם הבלם היהודי מקסימו לוי, שמתאמן זה זמן רב בקבוצה, אמור להתלבש לראשונה הערב אחרי שרישומו הוסדר לפני תום מועד ההעברות.

מקסימו לוי, בלם הפועל באר שבע. הפועל באר שבע, אתר רשמי
גם הוא יתלבש. מקסימו לוי/אתר רשמי, הפועל באר שבע

הערב נגד נתניה תחסר הפועל באר שבע את מריאנו באריירו שמצוי בכושר מצוין, אחרי שהורחק מול בני סכנין. את מקומו אמור למלא איתן טיבי לצד מיגל ויטור במרכז ההגנה. הקבוצה מבירת הנגב תוכל לצמצם את הפער ממכבי תל אביב שבמקום השני ולשמור על מרחק סביר גם מהמוליכה מכבי חיפה. "אחרי תשעה ניצחונות ליגה, אף אחד לא רוצה לעצור וכולם דוחפים לעוד ניצחון", אמרו הבוקר בבאר שבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully