וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קית' לנגפורד לא שוכח: "מכבי תל אביב הצילה לי את הקריירה"

האמריקאי שפרש בשנה שעברה נזכר בתקופתו בצהוב: "לא יודע מה היה קורה אם לא הטלפון מבלאט". וגם: המפלה הגדולה בנס מילאנו

תקציר כדורסל ספרדי: ריאל מדריד - ג'ירונה 79:92/ספורט1

בשנה שעברה הודיע קית' לנגפורד על פרישה מכדורסל, ואמש (שבת), בריאיון שהעניק לאתר הרשמי של מילאנו, הוא חזר לכל רגעי השיא בקריירה האירופית הנהדרת שלו.

הסקורר האמריקאי התייחס בין היתר לעונתו האחת במכבי תל אביב - אז, ב-2011/12, סייע לצהובים לזכות בארבעה תארים - אליפות, גביע, גביע הליגה וליגה אדריאטית. לנגפורד הגיע לתל אביב אחרי סיום רע לקדנציה שלו בחימקי מוסקבה, שיצאה מחוזהו בשל סדרת פציעות, ושיקם ביד אליהו את המוניטין שלו.

"אחרי מה שקרה לי בסיום הדרך בחימקי ישבתי בבית חודשיים, ואז קיבלתי טלפון מדיוויד בלאט. מכבי הצילה לי את הקריירה", סיפר. "אני לא יודע מה היה קורה אם לא ההצעה הזו, כי לא קיבלתי הרבה טלפונים מקבוצות אחרות, וללכת למכבי, לאווירה הזו, עם הקהל הזה, החברים האלה לקבוצה, המאמנים הללו - היה בדיוק מה שהייתי צריך".

ובכל זאת, באותו סיום עונה, בחר לנגפורד לעזוב את מכבי תל אביב לטובת הכסף הגדול של מילאנו. "אם לא ההצעה הזו, הייתי שמח לבלות עוד שנים רבות במכבי", אמר. "אהבתי את הסביבה הזו, היא ממש הצילה לי את הקריירה".

שחקן מכבי תל אביב קית' לנגפורד. קובי אליהו
לא שוכח את תקופתו בצהוב. לנגפורד/קובי אליהו

ב-2013/14 פגש לנגפורד עם האקסית, והיה בצד הלא נכון של נס מילאנו - אז איבדו האיטלקים יתרון 12 כשתי דקות לסיום, הפסידו בביתם בפתיחת סדרת רבע הגמר ולבסוף נכנעו 3:1 בסדרה. האמריקאי סיים כמלך הסלים של המפעל, אך את המפלה ההיא הוא לא שוכח.

"בלאט הוא מי שהוא מסיבה מסוימת", אמר. "זו היתה הפריצה הגדולה של טייריס רייס, הרגע בו הראה מי הוא באמת, אבל היו לנו פצועים ויצאנו מהקצב. הלוואי והיתה לי עוד הזדמנות עם החבורה ההיא, זו החרטה הכי גדולה בקריירה, הגלולה שהיה לי הכי קשה לבלוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully