וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסד בכבוד? בית"ר ירושלים לא באמת באותה ליגה של מכבי חיפה

11.2.2024 / 7:00

הירושלמים הפתיעו במחצית הראשונה, אבל גם השחקנים שלה מודים שאין להם את האיכויות כדי לנצח קבוצה בסדר הגודל של הירוקים. אלמוג כהן צפוי להתמנות השבוע וצפוי לערוך מהפכה בסגל

תקציר: בית"ר ירושלים - מכבי חיפה 2:0/ספורט1

"דווקא היה לנו משחק טוב, אבל מכבי חיפה קבוצה אירופאית לכל דבר והיא ניצחה אותנו בגלל עוצמות שיש לה ולנו אין. כל שחקן שהיה על הספסל שלה, מקבל אצלנו הרכב בקלות. הפערים גדולים ועשינו את המקסימום. בחצי ראשון היינו במשחק, אך השער של חלאילי שינה הכל".

כך סיכמו שחקני בית"ר ירושלים את ההפסד 2:0 אמש (שבת) למכבי חיפה אתמול בטדי, שהמשיך את התקופה הפחות טובה בבירה.

גל כהן כמאמן צעיר נמצא כל הזמן במוקד בימים אלה. בשורה התחתונה הוא עלה עם הרכב שכולם הסתכלו עליו ולא הבינו מה הוא מנסה לעשות, במיוחד כשראו את ירדן שועה, פרד פריידיי ומיירון ג'ורג' יחד בהרכב, ניסיון שבבית"ר חדלו ממנו במשך חודשים. במחצית הראשונה זה עוד עבד, בית"ר ניסתה לשחק כדורגל והגיעה לחצאי הזדמנויות, אבל היא פשוט פחות טובה במכבי חיפה גם כשהיא בדקות רעות. ללא בלם דומיננטי או חלוץ שיכול להכריע, בית"ר לא יכולה לנצח משחקים כאלה. לכל היותר, היא יכולה לקבל כמה מילים טובות ולדעת שעשתה את המקסימום.

שחקן בית"ר ירושלים ירדן שועה. דני מרון
חייב לתת יותר. ירדן שועה אתמול/דני מרון

כשהקבוצה ירדה למחצית השחקנים נראו מתוסכלים כי הם הרגישו שהיו במשחק. אחרי השער השני של דין דוד, שחקנים הודו כי "האמנו עד הרגע האחרון, אך גם יש סוג של חשש. זאת מכבי חיפה ואם נתלהב יותר מדי, זה ייגמר רע. צריך להיות חכמים ולא מופקרים".

גל כהן ניסה לחזור למשחק עם הכנסת דור מיכה וניקה חורחלי, אבל כשמסיימים משחק בניסיון לחזור למשחק עם נהוראי דבוש ורועי רן שמעון בתור חלוצים, מקבלים המחשה מצוינת למצבה הסגל במועדון. בית"ר סיימה חלון רע וזה ירדוף אותה עד לסיום העונה, במיוחד עכשיו כשטימו מוזי פצוע וקשה למצוא איזונים.

בית"ר שלחה השבוע את ירדן שועה לתקשורת. זה נראה סוג של ניסיון לדחוף אותו ולגרום לו לקחת אחריות, אך הוא צריך להחליט שהוא באמת רוצה את זה. ליאור רפאלוב בן 37, בעומס משחקים פסיכי ורץ כמו מטורף אתמול בטדי. מנגד שועה מגביר על פי שריר החשק, מנסה אבל לא נותן מעבר, רץ אבל לא יותר מדי. לא מנסה לעשות דברים מעבר לאיזור הנוחות. נגד מכבי חיפה, זה לא מספיק. בית"ר חייבת לקבל ממנו הרבה יותר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

במחזור הבא הקבוצה תשחק בית"ר בסכנין, כאשר כרגע עדיין מתקיימות שיחות על מנת להגיע למצב שלא יגיע קהל חוץ שימנע מהמשחק להתלקח. בית"ר תעמוד לדין על שימוש בפירוטכניקה ביציעים שגרמה להפסקת המשחק וככל הנראה גם על קריאות גזעניות שהושמעו ביציע, מה שעשוי להוביל אותה לספוג עונש של הפחתת נקודות על תנאי.

בימים הקרובים אמורה להתפרסם ההודעה הרשמית על מינויו של אלמוג כהן. המנהל המקצועי החדש יכין תכנית עבודה לצוות המקצועי, מחלקת הסקאוטינג והצוות הרפואי-פיזיולוגי, אך במקביל הוא צריך לסיים את העונה בנתניה והדברים יתנהלו יותר לאט. הקבוצות אמורות להיפגש ביניהן בעוד שבועיים, והנושא רגיש. מי שמסיימים חוזה בסיום העונה הם מיגל סילבה, אוראל דגני, בן ביטון, אדי גוטליב, אורי דהן, אופיר קריאף, פרד פריידיי ומיירון ג'ורג'. ניקה חורחלי מושאל עם אופציה, טרזייה תומא עם חוזה לעונה הבאה. לבית"ר יש הרבה סוגיות לטפל בהן בקיץ והיא תצטרך לבנות עצמה מחדש. זה לא יהיה פשוט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully