וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסר של דגו חלחל: כשחיפה משחקת ככה, "קשה מאוד לעצור אותנו"

11.2.2024 / 8:15

מכבי חיפה מתחברת בדיוק בזמן הנכון, ולפתע המנטרות החוזרות של המאמן מתחילת העונה מקבלות משנה תוקף: "אם נשחק יחד, אגרסיבי ותכליתי, לא ימנעו מאיתנו ניצחונות". הדאגה התורנית: דוד, סונדגרן וגולדברג ייבדקו, ובספק גדול לגנט. חילופי האשמות בין האוהדים למשטרה

תקציר: בית"ר ירושלים - מכבי חיפה 2:0/ספורט1

1. שביעות רצון במכבי חיפה אחרי הניצחון 0:2 אמש (שבת) על בית"ר ירושלים. בקבוצה היו דרוכים מאוד לקראת המשחק ורצו לשמור על המקום בפסגה אחרי שתפסו אותו לראשונה העונה. תוכנית המשחק של מסאי דגו עבדה ולמרות מחצית ראשונה לא טובה, הירוקים הצליחו לנצח בצורה חלקה ולפתוח פער של שתי נקודות על פני מכבי תל אביב.

"מסאי מחדיר לנו כבר תקופה ארוכה את המסר שאם נשחק ביחד ובצורה אגרסיבית ותכליתית, יהיה קשה מאוד למנוע מאיתנו ניצחונות", אומר שחקן בקבוצה, "לקח לנו זמן להתחבר העונה, אבל עכשיו כל שחקן מבין את השני".

בקבוצה היו מרוצים מכך ששוב הקבוצה לא ספגה שער וחוליית ההגנה זכתה למחמאות גדולות. לורנצו שימיץ' ממשיך ביכולת הטובה וקוצר מחמאות גדולות. "לורנצו עם ביטחון זה שחקן אחר לחלוטין. ממשחק למשחק הוא נראה יותר טוב", אמרו במועדון.

ענאן חלאילי שחקן מכבי חיפה חוגג שער. דני מרון
בהתחלה זה הרגיש כמו תקליט שבור, עכשיו במכבי חיפה מבינים: דגו צדק, אנחנו בלתי עצירים. חלאילי חוגג/דני מרון

2. כפי שקורה כמעט לאורך כל העונה אצל הירוקים, לצד הניצחון בקבוצה יצאו מודאגים מכך ששלושה שחקנים משמעותיים מאוד יצאו עם פציעות מהמשחק אתמול. הראשון היה שון גולדברג שהרגיש כאב במפשעה. לאחר מכן היה זה דניאל סונדגרן שהתלונן על כאבים באותו אזור בדיוק. בסיום התלונן גם דין דוד על כאבים בברכו. דוד, סונדגרן וגולדברג ייבדקו היום על מנת להבין את חומרת פציעתם והם בספק גדול למשחק מול גנט ביום חמישי.

בחיפה מקווים שלא מדובר בפציעות משמעותיות אך כאמור השלושה ייבדקו ורק לאחר מכן יתברר מי מהם יכול לעמוד לרשותו של מסאי דגו בשבוע הבא. "ברור שמדובר בשחקנים משמעותיים מאוד, אבל כבר הוכחנו שאנחנו לא משתמשים בתירוצים", אמר גורם בקבוצה, "נקווה שהם יהיו כשירים, אך אם לא - יהיו מחליפים ראויים".

ואם כבר מחליפים, לפני המשחק שוחח דגו באופן אישי עם גוני נאור ומאור קנדיל והודיע להם שהם יישארו מחוץ לסגל. בשיחה אמר דגו לשניים שכאשר שחקנים חוזרים מפציעות, הוא יצטרך בכל פעם להותיר שחקנים משמעותיים מחוץ לסגל וביקש מהם שהדבר לא יוריד להם את המוטיבציה. כעת יתכן שהוא יזדקק להם מוקדם מהצפוי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
דין דוד שחקן מכבי חיפה חוגג שער. דני מרון
יחמיץ את גנט? דין דוד/דני מרון

3. לצד המשחק, בחיפה התעסקו בשעות הלילה בתלונות של הקהל לאלימות משטרתית קשה כמגדם. האוהדים הבהירו שיגישו תלונות על אלימות ואף יש מחשבה על החרמת משחקים בטדי בעתיד. עמותת "היציע הצפוני" של אוהדי חיפה פרסמה הודעה ובה נכתב: "שוטרי תחנת מוריה לקחו כנראה קשה את ההפסד, כי אנחנו באמת לא מוצאים שום סיבה הגיונית למופע האלים והברוטלי שלהם הערב, בניגוד להבטחות מפורשות שלהם מהעבר שלא ייכנסו ליציע כל עוד לא תהיה פירוטכניקה ולא תהיה אלימות.

"בין 80 ל-100 שוטרים (!) רעולי פנים וללא תגי שם, באקט מביש ועברייני לכל דבר, נכנסו ליציע שלנו בגלל דגל מחאה לגיטימי נגד המשטרה, שמונף באופן קבוע בכל מגרש בארץ ללא כל בעיה. הם גררו אוהדים חפים מפשע במדרגות, דרכו, שברו, חנקו והתנהגו כמו פושעים ולא כמו שומרי חוק.

"אנחנו דורשים למצות את הדין עם כל השוטרים שנהגו באלימות הערב הזה, ולקבל לידנו את החומרים המצולמים שלהם. אנחנו קוראים לכל מי שיש בידיו תיעוד מהביזיון שקרה היום לשלוח לנו סרטונים ותמונות בהודעה פרטית".

במשטרה הגיבו: "אוהדי כדורגל השליכו כיסא וחפצים ופצעו שוטרים שנזקקו לטיפול רפואי. בתום משחק הכדורגל הערב בטדי - תשעה חשודים בהפרת סדר נעצרו והועברו לחקירה בתחנת המשטרה. 2 שוטרים נפצעו ופונו לקבלת טיפול רפואי.

לטענת המשטרה, "לקראת סיום המשחק, הבחינו הכוחות כי ביציע אוהדי הקבוצה האורחת מונף פעם אחר פעם שלט בגנות שוטרים המשווה אותם לחזירים. לאחר שזה הונף שוב ושוב, פעלו שוטרים להסרת השלט ובתוך כך, הותקפו ביציע האוהדים על ידי קומץ אלים תוך יריקות והשלכת כיסאות וחפצים לעברם של השוטרים. התקיפה האלימה של השוטרים גרמה לפציעתם של שני שוטרים, אחד מהם נפגע בראשו.

"בעקבות אלימות חמורה זו והפרת הסדר, נעצרו 7 והועברו לחקירה במשטרה. פרט אליהם, עצרה המשטרה 2 אוהדים נוספים שהפרו סדר ותקפו שוטרים בתחומי האצטדיון.

"גם בשעה זאת, נמשכת פעילות המשטרה לאבטחת פיזור כלל אוהדי הקבוצות ובמטרה למנוע הפרות סדר ומקרי אלימות נוספים מחוץ לאצטדיון.

"משטרת ישראל שאיבדה מטובי בניה בהגנה על בטחון המדינה לפני 4 חודשים רואה בחומרה רבה את ביזוי השוטרים ואת הפגיעה הפיזית בהם באלימות חמורה שהובילה לפציעתם של שוטרים. כל מי שיפגע פיזית בשוטרים יטופל במלוא החומרה ואנו נפעל למצות את הדין עם המעורבים".

במחזור הבא מכבי חיפה תארח את הפועל חיפה לדרבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully