וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל חוששת מפציעת בלינגהאם, אנצ'לוטי: "ויניסיוס - הטוב בעולם"

עודכן לאחרונה: 10.2.2024 / 22:45

הכוכב סובל מנקע בקרסול, שלושה ימים לפני לייפציג. מאמן הבלאנקוס הילל אחרי ה-0:4 על ג'ירונה: "הקבוצה הזו משתפרת ככל שהמשימה קשה יותר". הברזילאי: "הרגשתי בטוח בעצמי"

תקציר: רומא - אינטר 4:2/ספורט1

"יום מושלם", קראה הכותרת הראשית ב"אס" אחרי ה-0:4 המהדהד של ריאל מדריד על ג'ירונה במשחק העונה בלה ליגה. מוליכת הטבלה סיפקה כדורגל אדיר מול הטוענת לכתר, הגדילה את הפער בפסגת הטבלה לחמש נקודות ועשתה צעד גדול אל עבר השבת האליפות. ויניסיוס כיכב עם שער יפהפה ושני בישולים, ג'וד בלינגהאם חגג צמד טיפוסי והלבנים ציינו את הניצחון הכי גבוה של מוליכה ספרדית על השנייה בטבלה מאז 1978.

החדשות הרעות היחידות: בדקה ה-50 נפצע בלינגהאם בקרסול, ולמרות שנותר על הדשא והשלים צמד בדקה ה-54, הוחלף שלוש דקות לאחר מכן ונראה יושב על הספסל עם קרח על קרסולו, שלושה ימים לפני המפגש עם ר.ב. לייפציג בליגת האלופות.

"לג'וד יש נקע בקרסול, מחר נדע מה קורה איתו. אני מקווה שיהיה כשיר ליום שלישי", אמר קרלו אנצ'לוטי. "כשהוא לא היה השתמשנו בברהים דיאס ובחוסלו והיינו בסדר. היום הייתי הכי מודאג, כי לא היו לנו בלמים. אנטוניו רודיגר ייעדר גם בשלישי, נאצ'ו אמור לחזור".

המאמן אף התמוגג מהכוכב שלו ואמר: "מבחינתי, ויניסיוס הוא השחקן הטוב בעולם. זה ניצחון גדול, הקבוצה הזו משתפרת ככל שהמשימה קשה יותר. אמבפה? הוא שחקן של קבוצה אחרת, וכבר יש לי את השחקנים הכי טובים בעולם".

ויניסיוס בעצמו, שנבחר לאיש המשחק, אמר: "זה היה אחד המשחקים הכי טובים שלנו העונה, אין ספק, עשינו כל מה שהמאמן ביקש מאיתנו. כשאנחנו רוצים את זה, קשה מאוד לנצח אותנו. אני בדרך כלל לא בועט מחוץ לרחבה, אבל היום הרגשתי בטוח בעצמי וזה הלך טוב". על חברו בלינגהאם אמר: "אנחנו לומדים להכיר זה את זה. הוא נהדר, כובש הרבה והלוואי שימשיך ככה. הוא בשיאו העונה וכולנו מאושרים, אנחנו מאוחדים מתמיד וצריך להמשיך ככה".

רודריגו, שהשתתף גם הוא בחגיגת הכובשים, התייחס לשמועות על הצטרפות אפשרית של קיליאן אמבפה בקיץ ואמר: "אם הוא יבוא, הוא יעזור לנו. הוא אחד השחקנים הטובים בעולם. הלוואי שיגיע. אני רוצה לשחק עם השחקנים הכי טובים. תחרות זה דבר טוב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

מנגד, ג'ירונה שהפסידה העונה אך ורק לריאל מדריד התרחקה חמש נקודות מהפסגה ומאמנה מיצ'ל הודה: "אנחנו לא ברמה של ריאל מדריד. יש לנו עונה מדהימה, אבל צריך להודות - זו לא הליגה שלנו. צריך להמשיך להשתפר, משחקים כאלה בדרך כלל עוזרים להשתפר כי אתה מבין את המציאות שלך. אנחנו צריכים להיות צנועים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully