וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מולר "השתולל" בריאיון אחרי התבוסה של באיירן: "אין לנו ביצים!"

לברקוזן פתחה פער בפסגת הבונדסליגה אחרי ה-0:3 במשחק העונה, התקרבה לשיא ההיסטורי של באיירן מינכן ואלונסו הצטנע: "אליפות? נדבר במאי". מולר הנסער תקף בפומבי את הגישה: "צריך לדבר גם על השחקנים, לא רק המאמן"

תקציר: באייר לברקוזן - באיירן מינכן 0:3/ספורט1

משחק העונה בגרמניה שהתקיים אתמול (שבת) העלה לפני שריקת הפתיחה את השאלה החשובה מכולן - האם באיירן מינכן תפתח מחדש את מרוץ האליפות ותעלה לפסגת הבונדסליגה או שבאייר לברקוזן תעשה מה שהיא הצליחה במשך 30 משחקים העונה בכל המסגרות ותפתח פער 5 נקודות במקום ראשון?

על השאלה הזאת הקבוצה של צ'אבי אלונסו ענתה עם סימן קריאה כשניצחה 0:3 את האלופה ב-11 השנים האחרונות ושמרה על פסגת הטבלה באחת ההופעות המרשימות ביותר שלה בעונה ההיסטורית, שעשויה גם להסתיים באליפות ראשונה והיסטורית בתולדותיה.

זה היה המשחק ה-31 העונה של לברקוזן בכל המסגרות, ובאף אחד מהם היא לא הפסידה - מאזן של 27 ניצחונות ו-4 תוצאות תיקו. היא נמצאת מרחק משחק אחד ללא הפסד מלהשתוות לבאיירן מינכן שמחזיקה בשיא של קבוצה גרמנית עם 32 משחקים רצופים ללא הפסד בין 2019 ל-2020 תחת האנזי פליק.

בסיום המשחק אלונסו נקרא על ידי הקהל המקומי שעודד וקרא בשמו, ובמהלך מדהים הוא קרא לכל הצוות המקצועי שכבר החל לרדת לחדר ההלבשה ולא הסכים לרוץ ליציע האוהדים בלעדיהם. בתקשורת בגרמניה כבר קראו ל"פרופסור של באייר לברקוזן" וקבוצתו: "הקבוצה הטובה ביותר ניצחה, אלונסו עושה ניסים ונפלאות בלברקוזן", ותהו: "האם המסע המופלא ימשיך לליברפול?".

המאמן הספרדי סיפר בסיום: "רצינו להיות תחרותיים. עשינו עבודה נהדרת, זאת הייתה הופעה נהדרת של השחקנים עם רמה גבוהה של כדורגל. יש לי קבוצה נפלאה עם שחקנים נפלאים, אני לא יכול לעשות את הדברים האלה לבד. אין לנו סודות או קסמים פה. אנחנו מאמינים שאנחנו יכולים לעשות את זה. אליפות? נדבר על כך במאי. אנחנו צריכים להיות מציאותיים ולשמור את הרגליים על הקרקע".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
תומאס טוכל מאמן באיירן מינכן לצד תומאס מולר. GettyImages
מתוסכלים. מולר וטוכל/GettyImages

הריאיון העצבני של מולר

מולר האשים את "חוסר האומץ" של חבריו לקבוצה, ונשמע נסער מאוד בריאיון בסיום המשחק. "אני חושב שזה נורא. אם לצטט ציטוט מפורסם של אוליבר קאן: 'לא הראינו ביצים'. אנו מתפקדים טוב יותר במהלך האימון מאשר במשחק. זה בסדר אם אתה מרגיש את הלחץ, אבל אתה צריך להקרין אנרגיה במהלך המשחקים. אני מתגעגע לזה מאוד. יש לנו הרבה שחקנים בינלאומיים שמשחקים ברמה הגבוהה ביותר. צריך גם לדבר עלינו השחקנים, ולא רק על המאמן. זה באמת חייב להיות טוב יותר. אני אומר את זה בפומבי, כי משהו חייב להשתנות".

מנואל נוייר, שעלה לרחבה בייאוש לפני הסיום והשאיר שער ריק שהוביל לספיגה: "זו הייתה ההופעה הגרועה ביותר שלנו העונה, ובזמן הכי חשוב". המאמן תומאס טוכל לא יצא מגדרו. "לעולם לא נזרוק את המגבת הלבנה. למרות שהפער בפסגה השתנה, השאיפות שלנו לא השתנו. אנחנו צריכים לעמוד בסטנדרטים שלנו, כמו שמולר כבר אמר".

המאמן ביקר את ההגנה. "הדרך שבה אנחנו סופגים את ה-1:0... זה לא בסדר, אם יש לך חמישה שחקני הגנה. אחרי המחצית ספגנו שער שנבע מדאבל פס. הכל היה קל מדי".

סטנישיץ', שמושאל מבאיירן, שוב הצטיין וכבש מול הבווארים, וטוכל אמר: "באנגליה יש חוק נחמד שכשאתה משאיל שחקן, הוא לא יכול לשחק נגדך. מבחינתי זה יותר הגיוני. חוויתי את זה לא פעם בקריירה שלי, כששחקן חוזר לרדוף את הקבוצה שלו. הכלל הזה לצערי לא קיים בגרמניה. היום אנחנו היינו אלה שסבלנו מזה. ראיתי את סטאני קודם ובירכתי אותו, אבל הוא שחקן של באייר לברקוזן עכשיו. זה כל מה שאני יכול להגיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully