וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזרה לשגרה: אחרי פסטיבל אבוקסיס, הבעיות של הפועל ת"א נחשפו

11.2.2024 / 6:40

שבוע של אמונה מחודשת באפשרות להתברג בפלייאוף העליון הסתיים עם הפסד לחדרה, ועם מבט אל עבר התחתית: "קבוצות שם מנצחות, זה יכול להיות מסוכן מאוד"

תקציר: הפועל חדרה - הפועל תל אביב 0:1/ספורט1

ההפסד 1:0 להפועל חדרה אתמול (שבת), בבכורה של יוסי אבוקסיס על הקווים, גרם לאכזבה גדולה בהפועל תל אביב, שראתה במשחק הזדמנות גדולה להיצמד לשישייה הראשונה ולהיות בעמדת זינוק טובה לסיים את העונה הסדירה בפלייאוף העליון. בפועל, האדומים כמעט לא הגיעו למצבים, נשברו בשלב מוקדם מדי של המשחק אחרי שספגו ולא הצליחו למצוא פתרונות למשחק הקשוח של חדרה.

בהפועל תל אביב תמיד משתמשים במילים "דרך" ו"תהליך", אז אתמול פתחו בהרכב חמישה שחקנים שהגיעו בינואר ומאמן שהעביר שני אימונים. ללא חוסה רודריגס ואלן אוז'בולט, זאת למעשה קבוצה חדשה שצריך להתחיל ולחבר אותה ובמקביל למצוא פתרונות, במיוחד למרכז ההגנה הבעייתי והחלק הקדמי שלא מספק תוצרת. גם בשלב זה עדיין לא ברור מי יכול לשחק בתור חלוץ ומי בכנפיים.

יכול להיות שבובקאר טאמבדו יתגלה כשחקן אדיר בעתיד. אתמול במשחקו הראשון הוא נראה בסוג של הלם, מנסה לקרוא את המשחק ולא מצליח, מחפש את עצמו מול המשחק החזק של חדרה. הוא לאט לאט התחיל לברוח לצדדים עד שהוחלף וייקח לו זמן להיות שחקן ההתקפה היציב של התקפת הפועל תל אביב, אם בכלל. בינתיים ההתקפה בנויה עליו ועל עומרי אלטמן, שרק חוזר מפציעה.

מאמן הפועל תל אביב יוסי אבוקסיס. שלומי גבאי
הבעיות אותן בעיות. יוסי אבוקסיס/שלומי גבאי

לפני המשחק התייחס אבוקסיס למערך של חדרה ובמועדון דיברו על סבלנות והנעת כדור, אך שחקנים הסבירו כי "אולי לא רואים את זה מהיציע או בטלוויזיה, אבל המגרש במצב קטסטרופלי. קשה להניע כדור, הוא קופץ בסיטואציות מסויימות. ברגע שחדרה הבקיעה ועמדה כמעט כולה מאחורי הכדור, זה הרגיש שכמעט אין סיכוי, רק במסירות ארוכות - ולא היה למי".

אפשר לשחק רע, אך מרכז ההגנה של הפועל תל אביב לא יכול להמשיך עם הטעויות הללו. האדומים יצאו עם נקודה אחת מתוך שש במשחקים נגד הפועל חדרה, כשבשני המקרים אלעד מדמון מוצא מקום בין הבלמים - בסיבוב הקודם בבלומפילד זאת הייתה נגיחה, אתמול כניסה לרחבה ופנדל. זה לא משנה אם זה בריאן פאסי וטל ארצ'ל או פאסי ואור בלוריאן, מרכז ההגנה של האדומים פשוט לא מספיק טוב.

מי שהפתיע לטובה היה דויד קופרמן, שחתם ביום שלישי ופתח בהרכב רק כי לא הייתה אופציה אחרת לאחר פציעתו של זיו מורגן ושחרורו של אביב סאלם. קופרמן היה שקט, טכני, חכם, סוג של הפתעה נעימה, אך המבחן האמיתי שלו יהיה במשחקים מול קבוצות שיוזמות יותר. הישאם לאיוס ומאוויס צ'יבוטה פתחו טוב, אך לאחר מכן נראה היה שדורכים אחד לשני על המשבצת והלכו לאיבוד.

עוד בוואלה!

ניצחון ראשון ב-2024: הפועל חדרה גברה על הפועל תל אביב 0:1

לכתבה המלאה

במחזור הבא תפגוש הקבוצה את בני ריינה למשחק שכל תוצאה פרט לניצחון בו, לא תשאיר לקבוצה סיכוי מעשי לסיים בפלייאוף העליון. הקבוצה עדיין לא קיבלה את החלטת בית הדין בנוגע להורדת נקודה בעקבות אירועי המשחק מול בית"ר ירושלים. במועדון ריאליים ואומרים: "צריך לנסות לעשות הכל בשביל פלייאוף עליון, אבל גם להסתכל על התחתית. קבוצות שם מנצחות וזה יכול להיות מסוכן מאוד".

seperator

פירמת הייעוץ וראיית החשבון Deloitte חתמה על הסכם למתן חסות לקבוצת הכדורגל "הפועל שווים" תל אביב לעונת 2024. החסות הושקה במשחק ידידות בין חברי קבוצת "הפועל שווים" לבין הנבחרת של Deloitte. הפירמה מצטרפת לבית ההשקעות IBI שמעניקה חסות לקבוצה מתחילת העונה. "הפועל שווים" היא קבוצת כדורגל שחלק מהשחקנים בה הינם אנשים עם מוגבלות.

ביום שבת הפועל תל אביב תארח את בני ריינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully