וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהלת הפועל פ"ת תדון בעתידו של טסלפפה, הקהל קרא לפיטוריו

ההפסד באשדוד והירידה למקום האחרון העלו את מפלס הלחץ. המאמן: "נישאר בליגה, שישפטו בסוף העונה". רם לוי: "מאמינים בעופר". המנצחת חגגה: "היו תחושות טובות. כנעאן זה אס"

תקציר: מ.ס. אשדוד - הפועל פתח תקוה 0:2/ספורט1

דווקא אחרי שלושה משחקים ללא הפסד ושיפור במצב הקבוצה, מ.ס. אשדוד הפסידה במחזור הקודם להפועל תל אביב ושוב הסתבכה בחלק התחתון של הטבלה. הערב (שבת) הקבוצה של אלי לוי גברה 0:2 על נועלת הטבלה החדשה, הפועל פתח תקוה, וטיפסה זמנית למקום ה-11, מרחק 2 נקודות מהקו האדום. מוחמד כנעאן ואזקיאל הנטי כבשו למארחים שיכולים לנשום מעט אוויר ולהתרחק מהתחתית, בעוד שחקניו של עופר טסלפפה סופרים כבר חמישה מחזורים רצופים ללא ניצחון.

בהנהלת הפועל פתח תקוה יקבלו החלטות בקרוב לגבי עתידו של טסלפפה. אוהדי הקבוצה קראו לפיטוריו וקיללו את השחקנים ביציאה מהמגרש.

טסלפפה עצמו סיכם ואמר: "אנחנו מאוד מאוכזבים מהמשחק. התחלנו אותו טוב, לא סיכנו אותנו, ואז החלקה של שחקן ו-0:1, ואז גול ממצב נייח. בחצי השני ניסינו לחזור, יצרנו מצבים אבל לא מספיק. אני מבין את האוהדים ואת הכאב שלהם, הם הבעלים שלנו. אין ספק שהיום הפסדנו משחק על שש נקודות וזה מתבטא בטבלה. האחריות היא תמיד של המאמן, אבל אנחנו נשפטים בסוף העונה - לא עכשיו. זו לא הטבלה הסופית כרגע. ניבחן במבחן התוצאה בסיום העונה. אין ספק שכרגע המצב לא טוב, אנחנו מנסים לשפר אותו. בסופו של דבר הפועל פתח תקוה תישאר בליגה, יש עוד זמן".

מאמן הפועל פתח תקוה עופר טסלפפה לצד שחקניו. לירון מולדובן
בלחץ. טסלפפה לצד שחקניו בסיום/לירון מולדובן

רם לוי הוסיף: "זה מאוד מבאס להפסיד, התכוננו למשחק בצורה טובה כל השבוע. קיבלנו גולים שלא מתאימים, אני מבואס מאוד אבל יש עוד המון משחקים ואני אופטימי. אני לא חושב שיש משהו שאפשר לעשות חוץ מניצחון, יש פה מועדון מעולה עם הנהלה מעולה וסגל שחקנים של גברים. אני בטוח שכשיבוא הניצחון הראשון, נצא מזה. זה הפועל פתח תקוה - זה מועדון גדול. אני מאמין בעופר ובשחקנים שלנו".

בצד המנצח, אלי לוי היה מרוצה מאוד: "היו לי תחושות טובות לפני המשחק, ידעתי שההפסד של השבוע שעבר ייקח אותנו למקומות טובים. התכוננו טוב למשחק, ידענו איפה לפגוע בפתח תקוה ואני שמח שהשחקנים עשו את זה. הכל צמוד למטה, צריך להמשיך לעבוד. אני שמח שמי שקיבל הזדמנות לקח אותה, בשביל אנחנו קבוצה ויש לנו סגל גדול.

על שלומי אזולאי שבישל פעמיים ומוחמד כנעאן, שכבש שער ליגה ראשון אחרי למעלה משנה: "אני לא יודע מי דיבר על עזיבה של שלומי, הוא היה אחד השחקנים החשובים במערך - גם כשהוא משחק וגם כשלא. חמודי צריך את הזמן שלו, אני מקווה שהוא ימשיך לעשות את זה עד סוף העונה. הוא אס".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקן מ.ס. אשדוד מוחמד כנעאן. לירון מולדובן
אס. כנעאן/לירון מולדובן

אזולאי עצמו הוסיף: "היינו בחוסר יציבות כל השנה, גם לי יש חלק בזה אבל זה מאחורינו. חזרתי למועדון שקרוב ללבי, אני מרגיש פה בבית ושמח להישאר פה. אעשה הכל כדי לעזור לקבוצה הזאת. זו רק תחילת הדרך, צריך לשמור על יציבות, לחבר מומנטום וניצחונות ולהמשיך הלאה. כל קבוצה שיכולה לייצר מומנטום עולה למעלה, ולנו זה עוד לא קרה העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully