וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התלבטות בין סנטוס לקמארה בהפועל חיפה, סוני אמור להמשיך מנגד

עודכן לאחרונה: 11.2.2024 / 20:57

המארחת רוצה להמשיך בתנופה ורוני לוי נותן כבוד ליריבה: "באה לשחק כדורגל בכל מקום". קאפיטה שב לאימונים מלאים אצל הפועל ירושלים (ב', 20:00, ספורט1)

מחזור 21הסתיים12/02/2024
הפועל חיפה
  • מלמד (15)
  • קמארה (35)
3:2
  • (68) ביטון
  • (84, פנדל) חוזז
  • (90) חוזז
הפועל ירושלים
תקציר: הפועל ירושלים - הפועל חיפה 1:0/ספורט1

הפועל חיפה

בהפועל חיפה רוצים להמשיך במומנטום החיובי, כאשר המאמן רוני לוי לא צפוי לשנות יותר מדי את ההרכב שפתח במשחק האחרון. בחיפה מרוצים מאוד מזמן המנוחה שהיה להם מאז הניצחון על הפועל פתח תקווה ונתנו ללא מעט שחקנים להתאושש. דור מלול צפוי להיעדר מהסגל, כאשר ישנה התלבטות בין פליפה סנטוס למוחמד קמארה בחלק הקדמי.

המאמן רוני לוי אמר לקראת המשחק: "אנחנו רוצים מאוד להמשיך במומנטום בו הקבוצה נמצאת מבחינת צבירת נקודות ובוודאי מבחינת איכות הכדורגל. הפועל ירושלים יריבה טובה וכבר הוכיחה שהיא באה לשחק בכל מקום, כך שצפוי משחק מעניין. חשוב לנו להודות לקהל הנפלא שלנו על התמיכה במשחקים, מרגישים את האהבה והחיבוק, לא מובן מאליו בימים הטרופים העוברים על כולנו במדינה בתקופה הזו".

גם תומר יוספי דיבר לקראת המפגש החשוב: "כבר אחרי המחזור הראשון שניצחנו את בית"ר ירושלים הרגשתי שיש לנו קבוצה טובה ומלוכדת ואנחנו יכולים לעשות דברים יפים העונה. רוצים להמשיך ברצף הניצחונות מול הפועל ירושלים שהיא יריבה לא קלה שחייבת את הנקודות. כדי שזה יקרה, אנחנו חייבים לבוא בשיא הריכוז והמוכנות ולפתוח את המשחק חזק. מהתגובות שאני מקבל צפוי להגיע קהל גדול שלנו וזה מאוד חשוב לנו כי הם כוח חשוב בהצלחה שלנו".

תומר יוספי הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
בונה על הקהל. תומר יוספי/מאור אלקסלסי

הפועל ירושלים

אחרי הניצחון המתוק בדרבי בתוספת הזמן, הפועל ירושלים רוצה להמשיך במגמת הבריחה מהתחתית ויודעת שניצחון מפתיע בחיפה על שחקניו של רוני לוי גם עשוי להכניס אותה למאבק על הכרטיסים האחרונים לפלייאוף העליון.

הבשורה הטובה בהפועל ירושלים היא החזרה של קאפיטה לאימונים מלאים. ילה דאון עדיין לא כשיר ואולי יתלבש לדקות בודדות, כאשר קווין סוני צפוי להמשיך לקבל את הקרדיט בחוד. אווקה אשטה ומקס גרצ'קין ייעדרו גם הפעם עקב פציעות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
קאפיטה, הפועל ירושלים. דני מרון
בשורה טובה מכיוונו. קאפיטה/דני מרון

טריוויה

* הפועל חיפה הפסידה העונה רק לארבע הקבוצות שנמצאות איתה בחמישייה המובילה והשיגה מולן נקודה בלבד. המאזן שלה במפגשים עם כל היתר: 39 נקודות מתוך 45 אפשריות.

* בשבעת המחזורים האחרונים יש להפועל חיפה שישה ניצחונות ותיקו מאופס (מול בני ריינה). בחמישה מהמשחקים שמרה על רשת נקייה.

* הפועל ירושלים הפסידה בשלושת משחקי החוץ האחרונים שלה באותה תוצאה 2:1. לפני כן רשמה את ניצחונה היחיד העונה כאורחת, וגם הוא היה 1:2 (על הפועל פתח תקוה).

* הפועל ירושלים נותרה הקבוצה היחידה בליגה שלא הצליחה לכבוש בדקות 45-60. בכלל, גם אחרי הצמד המאוחר במהפך בדרבי יש לה רק שבעה שערים במחצית השנייה - פחות מכל קבוצה אחרת.

* ניצחון הבכורה של רוני לוי כמאמן הפועל חיפה היה 0:1 על הפועל ירושלים בסיבוב הראשון של העונה הקודמת. התוצאה חזרה על עצמה בסיבוב הראשון העונה והוא עדיין ללא הפסד האדומה מהבירה: ארבעה ניצחונות ותיקו.

הרכבי הקבוצות

שופט: נאאל עודה
אצטדיון: חיפה
קהל: 3970

תוצאות השבת:

מכבי תל אביב - בני סכנין 1:1
הפועל חדרה - הפועל תל אביב 0:1
מ.ס. אשדוד - הפועל פתח תקוה 0:2
מכבי פתח תקוה - מכבי בני ריינה 0:1
בית"ר ירושלים - מכבי חיפה 2:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully