וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסד בכורה לבן שמעון בקפריסין, נאתכו שמר על הפסגה, אבו פאני בישל

א.א.ק לרנקה הפסידה 2:1 לאפולון לימסול, 90 דקות לאליאל פרץ. קפטן הנבחרת לשעבר פתח ב-0:1 של מוליכת הליגה הסרבית פרטיזן בלגרד על יאבור, הקשר סייע ל-1:2 של פרנצווארוש על דברצן, דני גרופר חזר לסגל אחרי כ-10 חודשים

תקציר: יאבור - פרטיזן בלגרד 1:0/ספורט1

הליגה הסרבית חזרה מפגרת החורף הארוכה ומאבק האליפות נמשך היום (שבת) עם ניצחון החוץ של פרטיזן בלגרד 0:1 על יאבור. ביברס נאתכו פתח בהרכב המוליכה, ספג כרטיס צהוב (26) והוחלף בדקה ה-61, כשדקה לאחר מכן מלך השערים סלדאניה הכריע עבור המוליכה. הכוכב האדום בלגרד, ללא עומרי גלזר שנעדר מהסגל בגלל פציעה ולראשונה מאז פיטורי ברק בכר, ניצחה 1:2 את ווז'דובאץ המדורגת שישית וצימקה את הפער בחזרה לנקודה בלבד. מילאן רודיץ' (9) ופיטר אולאינקה (16) כבשו בבכורה המחודשת של המאמן ולדאן מילוייביץ'.

* רן בן שמעון רשם הפסד בכורה כמאמן א.א.ק לרנקה, כשנכנע עם קבוצתו 2:1 מול אפולון לימסול. הישראלי עדיין מדורג במקום השלישי בטבלה עם 46 נקודות - שבע פחות מהמוליכה אריס לימסול. אליאל פרץ פתח בהרכב והשלים 90 דקות בשורות המנצחת.

* מוחמד אבו פאני רשם את הבישול ה-15 שלו העונה בכל המסגרות, כשהגביה יפה מאגף שמאל הישר לראשו של ברנבאש וארגה (10). פרנצווארוש ניצחה 1:2 את דברצן, הישראלי הוחלף בדקה ה-81.

* סער פדידה הוחלף בהפסקה במשחקה הביתי של אולימפיה לובליאנה, שחזרה מפיגור 2:0 ל-2:2 בבית מול נועלת הטבלה רוגאשקה, לרשתה כבש פדידה שלושער במחזור השני של העונה בסלובניה. המחליף מרקו ברסט השווה בתוספת הזמן ולובליאנה מפגרת כעת בתשע נקודות אחרי המוליכה צלייה.

צפו ב-1:2 של הכוכב האדום

תקציר: הכוכב האדום בלגרד - ווז'דובאץ 1:2/ספורט1

* דני גרופר התאושש מפציעה קשה בברך ונכלל בסגל של לודוגורץ לראשונה מאז אמצע אפריל 2023, כשקבוצתו ניצחה 2:4 בפנדלים את צסק"א 1948 סופיה בסופר קאפ הבולגרי, אחרי 1:1 ב-90 דקות.

* דן גלזר השלים 90 דקות בתבוסה של אופי כרתים 4:0 בחוץ מול אולימפיאקוס במחזור ה-22 בליגה היוונית. קבוצתו של הקשר הישראלי במקום ה-10 כעת וזה היה הפסדה השלישי ברציפות וה-10 העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully