וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאמין ולבנדובסקי "סידרו" לברצלונה 3:3 ביתי מביך מול גרנאדה

עודכן לאחרונה: 12.2.2024 / 0:02

טר סטגן חזר לשער האלופה אחרי שלושה חודשים אבל ספג שלוש פעמים. לאמין פתח והשווה בדקה ה-81, הפולני קבע 2:2 זמני. אתלטיקו מדריד הפסידה בסביליה, מוראטה נפצע ומירר בבכי

תקציר: אתלטיקו מדריד - סביליה/ספורט1

המחזור ה-24 בליגה הספרדית נמשך היום (ראשון) עם ארבעה משחקים. אחרי הרביעייה המרשימה של ריאל מדריד במשחק העונה מול ג'ירונה השנייה, ברצלונה רצתה להתקרב למקום השני עם ביתי נוח מול גרנאדה, אבל נחלצה מהפסד וסיימה ב-3:3 מביך למרות חזרתו של טר סטגן. עוד לפני כן, אתלטיקו מדריד הפסידה 1:0 מפתיע לסביליה בקרב קצוות, חטאפה השיגה 2:3 דרמטי על סלטה ויגו ומאיורקה השיגה 1:2 דרמטי על ראיו וייקאנו.

רוברט לבנדובסקי ברצלונה לאמין ימאל. רויטרס
הצילו את ברצלונה מהפסד. לאמין ולבנדובסקי/רויטרס

ברצלונה - גרנאדה 3:3

מאז ההודעה של צ'אבי שהוא יעזוב בקיץ, ברצלונה רשמה שני ניצחונות ליגה והיתה פייבוריטית ברורה בביתה מול האקסית של שון וייסמן שנאבקת על חייה בתחתית. ויטור רוקה כבש גם בניצחון על אלאבס אך הורחק. טורס ופליקס פצועים וזה הותיר את ברצלונה עם התקפה שכללה בעיקר שניים: רוברט לבנדובסקי ולאמין ימאל ואלו הצילו את בארסה מהפסד מביך לקבוצה שניצחה עד כה פעמיים כל העונה.

מארק אנדרה טר סטגן חזר לשער בארסה לראשונה אחרי שלושה חודשים וכבר בדקה ה-14 לאמין כבש מבישול של קאנסלו. אלא שהשוער הגרמני נכנע לריקרד סאנצ'ס שהשווה ממש לפני ההפסקה. פאו קובארסי הצעיר פתח במרכז ההגנה של בארסה, כאשר אראוחו נותר משום מה על הספסל ובדקה ה-60 האורחים השלימו מהפך מדהים משער של פקונדו פליסטרי המושאל ממנצ'סטר יונייטד. שלוש דקות החזיק מעמד היתרון הזה עד שלבנדובסקי ירה מקרוב אחרי בישול של גונדואן. אלא שבמקום שבארסה תשלים מהפך שני במשחק, היא חטפה שער נגיחה מאיגנסי מיקל, שחשף שוב את ההגנה החלשה במערומיה. בדקה ה-81 לאמין חטף כדור משחקן של גרנאדה, ספק עם עבירה וירה מרחוק ברגל שמאל את ה-3:3. ברצלונה פספסה הזדמנות לברוח במקום השלישי מאתלטיקו מדריד שהפסידה בסביליה ולצמק את הפער מג'ירונה לשלוש נקודות. גרנאדה תקבל הרבה מחמאות על התיקו הזה, אבל עדיין רחוקה שש נקודות מחוף מבטחים ואם לא תחולל נס, היא תרד לליגה השנייה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אלברו מוראטה, חלוץ אתלטיקו מדריד. GettyImages
באתלטיקו מקווים שלא מדובר בפציעה חמורה. מוראטה/GettyImages

סביליה - אתלטיקו מדריד 0:1

אתלטיקו מדריד היא קבוצת הבית הכי טובה בספרד, אבל במשחקי החוץ היא לא ממש מרשימה והפעם ספגה מכה כפולה: הפסד במשחק קצוות שהותיר אותה במקום הרביעי בטבלה וכנראה שגם פציעה לא קלה שספג אחד מכוכביה והחלוץ שלה אלברו מוראטה.

סביליה הגיעה אחרי 1:2 בחוץ על ראיו ומסע ההיחלצות שלה מהקו האדום נמשך עם הניצחון הכי גדול שלה העונה. לואיס אוקמפוס בישל לאיסק רומרו את השער היחיד במשחק בדקה ה-17 והנחיל לקולצ'ונרוס הפסד שני ברציפות אחרי שבשבוע שעבר נכנעו 1:0 לאתלטיק בילבאו בגביע וקודם לכן סיימו בתיקו בחוץ נגד ריאל מדריד במסגרת הליגה. אם לא די ברצף השלילי, אלברו מוראטה הוחלף ונראה על הספסל ממרר בבכי בעקבות פגיעה בברך שספג בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, והחשש הוא שמדובר בפציעה שתשבית אותו תקופה ארוכה - הוא יעבור סדרת בדיקות ביממה הקרובה.

seperator

משחקים נוספים:

חטאפה - סלטה ויגו 2:3
לחטאפה: בורחה מאיורל (41), חיימה מאטה (45+2 ו-89). לסלטה: יורגן סטרנד לארסן (71), טדאו אז'נדה (85)

מאיורקה - ראיו וייקאנו 1:2
למאיורקה: אנטוניו סאנצ'ס (48), ודאד מוריצ'י (90+1). לראיו: אלברו גרסיה (76)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully