וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי תמכור? דיווח: אנסו פרננדס הציע את עצמו לברצלונה

ב"ספורט" טוענים: סוכנו של הקשר קיבל הוראה לתווך אותו לקטלאנים משום שהוא לא השתלב בלונדון. דה יונג יימכר כדי לממן את העסקה?

תקציר: ברצלונה הודחה מהגביע אחרי הפסד 4:2 אצל בילבאו/ספורט1

אנסו פרננדס עבר בכסף גדול מאוד מבנפיקה לצ'לסי בקיץ הקודם, אלא שייתכן מאוד שהוא יעזוב את הבלוז אחרי עונה אחת בלבד ויעבור ל.. ברצלונה. ב"ספורט" הקטלאני טוענים שקשר נבחרת ארגנטינה השתמש בסוכנו כדי להציע את עצמו לברצלונה בעונה הבאה.

אחרי שכיכב במונדיאל בו זכתה נבחרתו בקטאר, הקשר חתם על חוזה ארוך טווט בצ'לסי עד קיץ 2032. אלא שלפי הדיווחים פרננדס לא הסתגל היטב לחיים בלונדון והוא רוצה לעבור לקטלוניה, כאשר ברצלונה היא קבוצה שהוא מאוד רוצה לשחק בה.

אלא שכמובן שהכסף משחק כאן תפקיד גדול ולברצלונה אין את המשאבים להחתים את השחקן, עליו צ'לסי שברה שיא כששילמה לא פחות מ-121 מיליון יורו כדי לרכוש אותו. תג המחיר של פרננדס כיום הוא בסביבות 80 מיליון יורו אבל גם אם צ'לסי תתגמש, עלותו של השחקן יחד עם חוזהו הגבוה יקשו מאוד על המהלך הזה.

שחקן צ'לסי אנסו פרננדס. רויטרס
בעונה הבאה בברצלונה? אנסו פרננדס/רויטרס

אלא שייתכן שהכסף יגיע משחקנים בכירים שיעזבו את המועדון בקיץ, כאשר שמותיהם של פרנקי דה יונג ורונאלד אראוחו הוזכרו. נתחיל עם ההולנדי שעתידו לוט בערפל, ובספרד נטען שהוא קרוב מאי פעם לעזיבת המועדון. כשאריק טן האח מונה למאמן מנצ'סטר יונייטד לפני שנה וחצי הוא רצה להתאחד עם השחקן שלו מימי אייאקס והשדים האדומים הציעו 100 מיליון, אך הקשר ההולנדי התעקש להישאר בברצלונה.

כיום הוא כבר לא סוגר את הדלת בפני האפשרות. דה יונג מאוכזב מהמצב של ברצלונה, שלא עומדת בציפיות שהיו לו כאשר חתם ב-2019. גם לברצלונה יש ספקות בנוגע לדה יונג ועזיבה אינה נשללת. לאור העובדה שחלק מהשחקנים דחו את קבלת המשכורת לעונות הבאות, דה יונג הוא השחקן שמרוויח הכי הרבה העונה בברצלונה - 24.8 מיליון יורו.

כאמור, גם אראוחו עלול להיפרד והמחזרת העיקרית אחריו היא באיירן מינכן. אלופת גרמניה רצתה את הבלם כבר בינואר והוא הסכים למהלך לפי ה"את'לטיק", אך שם דווח כי צ'אבי איים להתפטר מיידית אם המהלך ייצא לפועל. כידוע בהמשך צ'אבי התפטר בכל מקרה, אולם הוא יעזוב רק בסוף העונה ומסיבות אחרות. באיירן מוכנה בקיץ להכפיל את שכרו של אראוחו ולפצות את ברצלונה ב-100 מיליון יורו - סכום שישווה את שיא המועדון ששולם על הארי קיין בקיץ שעבר.

בברצלונה לא פוסלים על הסף מכירה של שחקנים ותיקים כמו מארק אנדרה טר סטגן, אילקאי גונדואן ורוברט לבנדובסקי לאור ההתמודדות עם הפייר פליי הפיננסי, זאת על פי העיתונאי לואיס קאנוט. עם זאת, האפשרות הזו עדיין רחוקה מלהיות סבירה. מי שצפוי להישאר הוא הקפטן סרג'י רוברטו, שחוזהו שמסתיים הקיץ יוארך. תחילה תוכנן להיפרד מהקפטן, אך לאחר מכן חלה תפנית וכעת ברצלונה מעדיפה לא לשחרר שחקנים שכרם יחסית נמוך והשפעתם בחדר ההלבשה חיובית - כמו רוברטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully