וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספידי סמית' מחוץ לסגל ירושלים להפועל חיפה, שביצעה רישום מפתיע

9.2.2024 / 21:16

אחרי הניצחון הגדול בליגת האלופות על טנריפה תצא החבורה של קאנדזוריס למשחק החוץ ברוממה (20:00) ללא הגארד שייקבל מנוחה. בחיפה הוציאו את גריפין מהסגל, ורשמו את מרכוס בינגהאם לראשונה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 9.2/ספורט1

משחקי ליגת העל בכדורסל יימשכו מחר (שבת, 20:00) ברוממה כשהפועל חיפה תארח את הפועל ירושלים במשחק ממסגרת המחזור ה-15. שתי הקבוצות נפגשו בחודש שעבר בארנה, כשירושלים מנצחת בקלות 68:88. חיפה מגיעה למשחק מהמקום ה-11 כשבמאזנה ארבעה ניצחונות ועשרה הפסדים. ירושלים מדורגת במקום הרביעי עם שבעה ניצחונות וארבעה הפסדים.

הפועל ירושלים מגיעה למשחק ברוממה אחרי הניצחון הגדול שלה בליגת האלופות על טנריפה, ניצחון שהשכיח את ההפסד בתחילת השבוע בקרית אתא. החבורה של איליאס קאנדזוריס הציגה במשחק בליגת האלופות הגנת ברזל, ותקווה לבנות על המומנטום הזה בהיכנסה לשבוע חשוב בו תשחק גם נגד מכבי תל אביב בקרב על מקום ישיר ברבע גמר גביע המדינה. בירושלים בחרו להעניק מנוחה לספידי סמית', כששני שחקני הפנים, זאק הנקינס וג'אקורי וויליאמס, נרשמים למשחק.

גיא גודס, מאמן הפועל חולון. מאור אלקסלסי
הפועל חיפה השיגה ניצחון שנתן מרווח נשימה. גודס/מאור אלקסלסי

הניצחון שהשיגה הפועל חיפה על הפועל עפולה לפני קצת יותר משבוע נתן לה מרווח נשימה משמעותי במלחמה נגד הירידה, כשהפער בינה לבין הפועל אילת עומד בשלב הזה על שניים וחצי משחקים. החבורה של גיא גודס לא הייתה קרובה באף אחד מהמשחקים נגד הקבוצות הגדולות של הליגה עד כה, כולל תבוסה להפועל תל אביב ביום ראשון האחרון, אך בחיפה מאמינים כי הם מתקדמים ממשחק למשחק ויכולים לכפות משחק צמוד יותר על ירושלים. מי שנרשם לראשונה העונה בחיפה הוא מרכוס בינגהאם ג'וניור, שנפצע רגע לפני פתיחת העונה, אריק גריפין ודקארי טאקר נשארו מחוץ לסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully