וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלוך וזלצבורג מעדו במשחק העונה, שערים לחלאיילה וקהת בגביע

90 דקות לישראלי, קבוצתו נותרה בפסגה למרות 1:1 ביתי מול שטורם גראץ. החלוץ כבש באזרבייג'אן ועלה לחצי הגמר, הקשר הבקיע והודח

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 9.2/ספורט1

שבוע אחרי החזרה מפגרת החורף הארוכה וה-2:3 על לאסק לינץ בגביע האוסטרי, רד בול זלצבורג ואוסקר גלוך חזרו הערב (שישי) לפעילות גם בליגה האוסטרית עם משחק העונה מול שטורם גראץ, שהסתיים ב-1:1. בעקבות כך, גלוך וחבריו שמרו על פער של שתי נקודות בפסגה מגראץ אחרי 18 מחזורים.

גלוך פתח בהרכב וגם השלים 90 דקות, ובדקה ה-15 ראה את פטאר ראטקוב מבקיע בנגיחה ומעלה את קבוצתו ליתרון. המארחת הצליחה לשמור על ההובלה רק עד לדקה ה-80, אז אוטאר קיטיישווילי איזן את התוצאה, שמר על שטורם במאבק האליפות ומנע והאלופה הנצחית לברוח לה.

רועי קהת שחקן סומגאיט. דף הפייסבוק של סומגאיט, אתר רשמי
יש שער, אין כרטיס לחצי הגמר. קה=ת/אתר רשמי, דף הפייסבוק של סומגאיט

שלב רבע הגמר בגביע האזרי הושלם הערב, כששני ישראלים מצאו את הרשת. פיראס אבו עקל ואוסמה חלאיילה שכבש העפילו יחד עם גבאלה בחצי הגמר, בעוד שער של רועי קהת לא מנע את הדחתה של סומגאיט בידי נפטצ'י באקו.

אבו עקל וחלאילה פתחו יחד בהרכב גבאלה מול אראז, וקבוצתם ניצחה 0:2 בגומלין ו-1:3 בסיכום שני המשחקים. חלאיילה הבקיע בדקה ה-39, אחרי שהכדור לא התלבש טוב לחברו לקבוצה והחלוץ בעט נהדר לפינה הנגדית. חלאיילה הוחלף בדקה ה-85, אבו עקל שסחב צהוב מהדקה ה-23 הוחלף בדקה ה-58.

מנגד קהת כאמור סיים את דרכו במפעל. הישראלי כבש בדקה ה-40 את שער השוויון ב-1:1 מול נפטצ'י, אך הקבוצה מהבירה באקו העפילה בזכות ניצחון 2:3 במשחק הראשון מבין השניים. קהת שפתח בהרכב השלים 90 דקות.

* עומר אצילי ואל עין מאיחוד האמירויות עשו צעד משמעותי לעבר גמר גביע הליגה. הישראלי וחבריו ניצחו 0:2 בחוץ את איתיחאד קאלבה במשחק הראשון מבין שניים בחצי הגמר, כאשר אקס מכבי חיפה היה מעורב בשער הראשון שתי דקות לתוך תוספת הזמן. הישראלי קיבל כדור ובנגיעה אחת מתוחכמת שלח כדור לרחבה לקודג'ו לאבה, החלוץ מטוגו העביר כדור רוחב וסופיאן רחימי המרוקאי הבקיע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully