וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השושלת של אשדוד נקטעה, הפועל ראשל"צ נמנעה מסנסציה

מחזיקת הגביע בכדוריד בשלוש השנים האחרונות הפסידה לרמת השרון ברבע הגמר, האדומים שרדו שתי הארכות מול אס"א תל אביב ומכבי ראשון לציון הושפלה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 9.2/ספורט1

משחקי רבע גמר גביע המדינה נערכו היום (שישי) וסיפקו לא מעט דרמות. מחזיקת הגביע בשלוש השנים האחרונות הפועל אשדוד נפרדה מהתואר עם הפסד לא.ס. רמת השרון. מכבי ראשון לציון הודחה גם היא בעוד יריבת העירונית הפועל ראשון לציון עלתה לארבע האחרונות. בני הרצליה גם היא בחצי הגמר אחרי ניצחון על מכבי תל אביב

ריסטו וויאצ'יץ', שחקן א.ס. רמת השרון כדוריד. גלעד בוניס, אתר רשמי
רמת השרון קטעה את השושלת של אשדוד. וויאצ'יץ'/אתר רשמי, גלעד בוניס

הפועל אשדוד - א.ס רמת השרון 27:25 (13:12)

מחזיקת הגביע בשלוש השנים האחרונות מודחת, ומי שקטעה את השושלת היא מוליכת הליגה כיום שעדיין בלתי מנוצחת מתחילת העונה. אחרי שני הפסדים חד צדדיים בליגה, הפעם אשדוד פתחה טוב עםוכבר הוליכה 5:8, אך רמת השרון הרימה הילוך, הפכה והובילה בשער אחד בירידה למחצית. אשדוד עלתה ל-24:25 לקראת הסיום, אך רמת השרון הפכה 18 שניות לסיום וחתמה עם שער בשנייה האחרונה. ריסטו וויאצ'יץ' הצטיין ברמת השרון עם 13 שערים, טודורוביץ' הוביל עם 6 שערים מנגד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
יובל ימנר, שחקן אס"א תל אביב כדוריד. הדר ואן קולא, אתר רשמי
אס"א כמעט חוללה סנסציה. ימנר/אתר רשמי, הדר ואן קולא

הפועל ראשון לציון - אס"א תל אביב 42:46 (16:15 במחצית, ולאחר שתי ההארכות - 34:34 ו-39:39)

משחק אדיר שנגרר לשתי הארכות כמעט הסתיים בהפתעה גדולה. ימנר כבש עבור אס"א שש שניות לסיום וכפה את ההארכה הראשונה, שבתחילתה האדומים עלו ליתרון שני שערים. אס"א, קבוצה על טהרת ישראלים בלבד, לא אמרה נואש ולוסטיגמן קבע 39:39 בדרך להארכה נוספת. שם תשו כוחותיה וראשון לציון דהרה לניצחון קשה במיוחד. שניידר הוביל את ראשון לציון עם 10 שערים, יובל ימנר עם 16 מנגד.

בני הרצליה - מכבי תל אביב 30:34 (15:14)

הרצליה ממשיכה לבנות מסורת במפעל הגביע עם העפלה שישית לחצי הגמר בקצת יותר מעשור, והפעם היא תקווה לראשונה להמשיך גם לגמר. הקבוצה שצנחה לחלק התחתון בעקבות עזיבת הזרים עם פרוץ המלחמה השיגה נחמה מול העולה החדשה שמרשימה בליגה, כשניב צורף הוביל את המנצחת עם 9 שערים. יפתח דהן בלט בשורות הצהובים עם 8 שערים.

אור לוי, שחקן מ.כ. חולון כדוריד. אגם לוי, אתר רשמי
קונצרט של חולון. אור לוי/אתר רשמי, אגם לוי

מ.כ חולון - מכבי ראשון לציון 28:36 (14:18)

חולון חזרה למעמד רבע הגמר אחרי שלוש שנות הפסקה, וממש לא מתכוונת לעצור שם. עם הפרש שיא שהגיע כבר ל-12 שערים, חולון הדהימה את האלופה המכהנת והנחילה לה את אחד ההפסדים הכואבים בתולדותיה. אור לוי חתם הופעת ענק עם 16 שערים, כשמנגד את ראשל"צ המובסת הוביל נדב ניזרי עם 7 כיבושים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully