וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דה יונג ואראוחו עלולים לעזוב, ומה עם רכש? המהפכה בברצלונה

הבלאוגרנה בדרך לקיץ סוער, ולא רק בעמדת המאמן: ההולנדי מאוכזב, הבלם שהסכים כבר בינואר לבאיירן עשוי לקבל את מבוקשו וגם הוותיקים על המדף. קשר ג'ירונה מבוקש, קאנסלו רוצה להישאר ויש טוויסט בגזרת סרג'י רוברטו. תמונת מצב

תקציר: ברצלונה הודחה מהגביע אחרי הפסד 4:2 אצל בילבאו/ספורט1

אחרי החלטתו של צ'אבי לסיים את תפקידו בקיץ, בברצלונה כבר מחפשים מאמן לקראת העונה הבאה. בלי קשר למי שזה יהיה, המאמן החדש יצטרך להבין שהוא עלול לקבל סגל שונה לחלוטין מזה שעומד לרשותו של צ'אבי. בספרד דיווחו בימים האחרונים על שלל התפתחויות מרעישות בנוגע לכמה משחקני הבלאוגרנה, וייתכן כי אנו נראה מתיחת פנים רצינית ומהפכה של ממש בסגל הקיץ.

שני שחקנים בכירים שעלולים להימכר הקיץ כדי לגייס כספים הם פרנקי דה יונג ורונאלד אראוחו. נתחיל עם ההולנדי שעתידו לוט בערפל, ובספרד נטען שהוא קרוב מאי פעם לעזיבת המועדון. כשאריק טן האח מונה למאמן מנצ'סטר יונייטד לפני שנה וחצי הוא רצה להתאחד עם השחקן שלו מימי אייאקס והשדים האדומים הציעו 100 מיליון, אך הקשר ההולנדי התעקש להישאר בברצלונה.

כיום הוא כבר לא סוגר את הדלת בפני האפשרות. דה יונג מאוכזב מהמצב של ברצלונה, שלא עומדת בציפיות שהיו לו כאשר חתם ב-2019. גם לברצלונה יש ספקות בנוגע לדה יונג ועזיבה אינה נשללת. לאור העובדה שחלק מהשחקנים דחו את קבלת המשכורת לעונות הבאות, דה יונג הוא השחקן שמרוויח הכי הרבה העונה בברצלונה - 24.8 מיליון יורו.

פרנקי דה יונג, ברצלונה. Pedro Salado, GettyImages
חודשים אחרונים בברצלונה? דה יונג/GettyImages, Pedro Salado

כאמור, גם אראוחו עלול להיפרד והמחזרת העיקרית אחריו היא באיירן מינכן. אלופת גרמניה רצתה את הבלם כבר בינואר והוא הסכים למהלך לפי ה"את'לטיק", אך שם דווח כי צ'אבי איים להתפטר מיידית אם המהלך ייצא לפועל. כידוע בהמשך צ'אבי התפטר בכל מקרה, אולם הוא יעזוב רק בסוף העונה ומסיבות אחרות. באיירן מוכנה בקיץ להכפיל את שכרו של אראוחו ולפצות את ברצלונה ב-100 מיליון יורו - סכום שישווה את שיא המועדון ששולם על הארי קיין בקיץ שעבר.

בברצלונה לא פוסלים על הסף מכירה של שחקנים ותיקים כמו מארק אנדרה טר סטגן, אילקאי גונדואן ורוברט לבנדובסקי לאור ההתמודדות עם הפייר פליי הפיננסי, זאת על פי העיתונאי לואיס קאנוט. עם זאת, האפשרות הזו עדיין רחוקה מלהיות סבירה. מי שצפוי להישאר הוא הקפטן סרג'י רוברטו, שחוזהו שמסתיים הקיץ יוארך. תחילה תוכנן להיפרד מהקפטן, אך לאחר מכן חלה תפנית וכעת ברצלונה מעדיפה לא לשחרר שחקנים שכרם יחסית נמוך והשפעתם בחדר ההלבשה חיובית - כמו רוברטו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
ז'ואאו קאנסלו שחקן ברצלונה חוגג שער. Soccrates Images, GettyImages
רוצה להישאר. קאנסלו/GettyImages, Soccrates Images

ומה בגזרת הרכש? ברצלונה קודם כל רוצה להשאיר את ז'ואאו קאנסלו, שהושאל אליה ממנצ'סטר סיטי בתחילת העונה. ההערכות הן שהטרבליסטית תדרוש בקיץ 25 מיליון יורו על רכישתו, ובברצלונה מקווים להפחית את הסכום לאור רצונו העז של הפורטוגלי להמשיך בקטאלוניה. עתידו של ז'ואאו פליקס המושאל מאתלטיקו מדריד עדיין לא ברור לאור העליות והירידות החדות במעמדו, וייתכן שההחלטה הזו תישאר בידיים של המאמן הבא.

המועמד המוביל לחזק את הסגל של ברצלונה הוא אלייש גרסיה, קשרה של הפתעת העונה ג'ירונה. בברצלונה מעריכים שהספרדי בן ה-26 יעלה כ-15 מיליון יורו, אולם דרך העברה נפרדת ירצו להוריד את הסכום. ג'ירונה מעוניינת בבלם לאס פלמאס מיקה מירמול שגדל בברצלונה, ולבלאוגרנה יש אחוזים על מכירתו העתידית. דרך העסקה הכפולה הזו, ברצלונה תקווה להנחית את גרסיה שערך בנובמבר את הופעת הבכורה בנבחרת.

נזכיר כי לא מעט שחקנים מושאלים יחזרו הקיץ לסגל ברצלונה, שתצטרך להכריע בנוגע לעתידם. הבולטים הם אנסו פאטי (ברייטון), סרג'יניו דסט (פ.ס.וו), אריק גרסיה ופאבלו טורה מג'ירונה וחוליאן אראוחו מלאס פלמאס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully