וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנור סולומון עבר הליך רפואי בברך, יחזור לשחק בתחילת מרץ?

אחרי ההחמרה בפציעה, מאמנו בטוטנהאם אנג' פוסטקוגלו בישר: "הציפייה היא שייעדר עוד שבועיים או שלושה". יתאושש בזמן לקראת פלייאוף מוקדמות היורו עם הנבחרת?

תקציר: אברטון - טוטנהאם 2:2/ספורט1

החזרה של מנור סולומון למגרשים ממשיכה להתעכב, אך היום (שישי) מאמנו בטוטנהאם אנג' פוסקוגלו סוף סוף סימן מועד אפשרי לחזרה. כחלק מההכנות למשחק מחר (שבת, 17:00, ספורט1) מול ברייטון, המנג'ר האוסטרלי סיפר כי ביום שני האחרון הישראלי עבר הליך רפואי נוסף בברכו: "זה לא משהו משמעותי אבל הוא עדיין קצת רחוק מחזרה, הציפייה שייעדר עוד שבועיים או שלושה שבועות".

שחקן הכנף כזכור נפצע במיניסקוס בחודש אוקטובר והתכנון היה שיחזור למגרשים לקראת סוף ינואר. עם זאת, לפני למעלה משבוע סיפר פוסטקוגלו כי חלה החמרה בפציעה של הישראלי וזה כאמור עיכב את הקאמבק למגרשים. מעבר למשחק מחר מול ברייטון סולומון יפספס בוודאות גם את וולבס בשבוע הבא, והמשחק לאחר מכן יהיה ב-2 במרץ מול קריסטל פאלאס.

מדובר גם בחדשות שנבחרת ישראל צריכה לעכוב אחריהן לקראת פלייאוף מוקדמות היורו. ישראל תפגוש ב-21 במרץ את איסלנד לחצי הגמר ולפי לוח הזמנים שעליו מדבר פוסטקוגלו, הוא אמור להיות כשיר. המנצחת בין ישראל לאיסלנד תפגוש בקרב על היורו את המנצחת בין בוסניה לאוקראינה חמישה ימים לאחר מכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully