וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה השלימה מהפך על צעירי כפר קנא ועלתה לשמינית

שבועיים אחרי המשחק שבוטל בעקבות תנאי מזג האוויר, מוליכת הלאומית גברה 1:2 על היריבה מליגה א' ועלתה לשלב הבא בגביע, שם תתמודד נגד הפועל ניר רמת השרון

הגרלת שמינית גמר גביע המדינה בכדורגל 2023/24/צילום: שלומי גבאי. עריכה: ניר חן

הגרלת שמינית גמר גביע המדינה בכדורגל התקיימה לפני כעשרה ימים, אבל רק עתה הסתיימו משחקי סיבוב ח'. המשחק שהופסק לפני שבועיים בין צעירי כפר קנא מליגה א' למוליכת הליגה הלאומית עירוני קריית שמונה נערך היום (שישי) בצהריים ובסיומו קרית שמונה ניצחה 1:2 והבטיחה את מקומה בין 16 האחרונות. היא תארח את הפועל ניר רמת השרון בשלב הבא.

כזכור, המשחק בין כפר קנא לקרית שמונה לפני שבועיים הופסק במחצית ביתרון 1:2 לזכות קרית שמונה בעקבות תנאי מזג האוויר הקשים באותו יום והיום נערך מחדש בשלמותו. כפר קנא בהחלט ניצלה את העובדה שכל מה שקרה במפגש הקודם נמחק כלא היה ועלתה ליתרון מהיר, כשבדקה ה-15 רואי בוגנים הסתובב על השומר ובעט לקורה ופנימה, תוצאה שנשמרה עד למחצית.

שי ברדה לא אהב את מה שראה ב-45 הדקות הראשונות ולמחצית השנייה עלתה עירוני קרית שמונה בסערה. כבר בדקה ה-50 היא עלתה על הלוח והשוותה ל-1:1 אחרי נגיעת יד ברחבה שהקפטן עאיד חבשי ניצל כדי לכבוש מהנקודה הלבנה והמהפך הושלם בדקה ה-64 מרגלי מוחמד אבו רומי שניצל הדיפה לא מספיק טובה של השוער וכבש מקרוב. בסיום 1:2 לקרית שמונה שמעפילה לשמינית הגמר ומעיפה את הנציגה האחרונה של ליגה א' במפעל.

עאיד חבשי, שחקן עירוני קרית שמונה. מאור אלקסלסי
קרית שמונה בין 16 האחרונות. חבשי/מאור אלקסלסי

משחקי שמינית גמר גביע המדינה

מכבי תל אביב - מכבי יפו
הפועל חיפה - מכבי פתח תקוה
מכבי נתניה - הפועל ירושלים
הפועל נוף הגליל - הפועל ראשון לציון

בני יהודה - הפועל פתח תקוה
עירוני קרית שמונה - הפועל ניר רמת השרון
הפועל אום אל פאחם - מכבי חיפה
הפועל באר שבע - עירוני טבריה

משחקי שמינית הגמר יתקיימו בתאריכים 27-29 בפברואר ויהיו במתכונת זהה: משחק אחד, הארכה אם אין הכרעה ב-90 דקות ולאחר מכן פנדלים אם השוויון נשמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully