וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרוץ אור יהודה המסורתי התקיים למען השבת החטופים

אמו של אלמוג מאיר החטוף הזניקה את המקצה ל-5 קילומטר וזכתה למחיאות כפיים מהרצים, הופרחו בלונים צהובים שנושאים תפילה לחזרת כל החטופים והחטופות

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 9.2/ספורט1

מרוץ אור יהודה המסורתי התקיים הבוקר (שישי) זו השנה ה-12 בהשתתפות מאות רצים. המרוץ התקיים השנה בסימן השבת החטופים משבי חמאס. אורית מאיר, אמו של אלמוג מאיר ג'אן שנמצא בשבי למעלה מארבעה חודשים, הזניקה את המקצה ל-5 קילומטר וזכתה למחיאות כפיים מרגשות מקהל הרצים שהתרגש יחד עימה. אורית אמרה על פודיום ההזנקה: "אני רוצה את אלמוג ויתר החטופים בבית. תעשו הכול להחזיר אותם".

רבע שעה לאחר מכן הוזנק המקצה ל-10 ק"מ אותו הזניקה ראש העיר, ליאת שוחט, שציינה: "זהו יום חג לעיר שלנו וזו גאווה לחגוג אירוע ספורטיבי חשוב כל כך. הלוואי והחטופים יהיו כאן בשנה הבאה לרוץ איתנו".

אורית מאיר, בנה אלמוג חטוף בעזה. סטודיו ישראל,
מתפללים ביחד עם אורית לחזרת בנה אלמוג וכל החטופים/סטודיו ישראל
לזכרה של לוחמת מג"ב הדר כהן ז"ל. סטודיו ישראל, אתר רשמי
לזכרה של לוחמת מג"ב הדר כהן ז"ל/אתר רשמי, סטודיו ישראל

בהמשך הבוקר התקיים מקצה עממי מיוחד ל-2 ק"מ לזכרה של לוחמת מג"ב הדר כהן ז"ל, שנפלה בשער שכם לפני שמונה שנים. במקצה הזה השתתפו מאות תושבים ותלמידים שרצו יחד עם משפחתה של הדר, ההורים עופר וסיגל, וכן חיילות פלוגת הדר הקרויה על שמה. רגע מרגש נוסף התקיים עם הזנקתו של המקצה ל-300 מטר עבור משפחות עם צרכים מיוחדים. את האירוע הפיקה מחלקת הספורט ב"נפגשים" בראשות דיאגו לוונסון בשיתוף עיריית אור יהודה והחברה הכלכלית. בטקס הסיום הפריחו המשתתפים בלונים צהובים שנושאים תפילה לחזרתם של השבויים.

במקצה ל-10 ק"מ זכתה במקום הראשון נועה ברקמן עם זמן 35:44 דקות. מנטאמר ביקאיה ונעמי בן דוד סיימו אחריה. במקצה המקביל לגברים, אבבה דגו סיים בזמן של 31:34.00 דקות והקדים את שחר עגור וניר ישר.

במקצה ל-5 ק"מ ארבל הנזל סיים ראשון עם 15:23.43 דקות, כל זאת לפני דביר תובל וטשאגר קאסה. אצל הנשים, אורלי ברהנה ראשונה והקדימה את ליהי קאופמן וליהיא שטינפלד.

  • עוד באותו נושא:
  • מרתון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully