וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החבר החדש של רודריגס בטורקיה: השחקן שקרא ל"יום שחור ליהודים"

אחרי שהקשר עזב את הפועל ת"א ומחק כל זכר לציוציו בעד ישראל, חובר אליו לקבוצה יוסף עטאל ששוחרר מניס בעקבות פשע שנאה אנטישמי

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 8.2/ספורט1

בתחילת המלחמה בעזה כל אחד מהם לקח צד, עכשיו הם עומדים לשתף פעולה. יוסף עטאל, מגן נבחרת אלג'יריה ששוחרר מניס אחרי שקרא "לגרום יום שחור ליהודים", סיכם את תנאיו באדנה דמירספור, ואמור לחתום בשורות הקבוצה הטורקית לשנתיים וחצי בכפוף לבדיקות רפואיות.

אם הבדיקות יעברו כשורה, עטאל ישתף פעולה עם מי שנחשב עד לאחרונה לדובר נלהב לטובת ישראל ברשתות החברתיות, חוסה רודריגס. הקשר עזב אתמול (חמישי) את הפועל תל אביב וחתם על חוזה לשנתיים וחצי בדמירספור, המדורגת במקום התשיעי בליגה הטורקית.

רודריגס הירבה להתראיין בתקשורת הספרדית ולהגן על ישראל ועל פעולותיה בעזה, וגם חשבון הטוויטר שלו הפך לסמל להסברה ישראלית בזמן המלחמה. אלא שלקראת החתימה בטורקיה, אולי בהשפעת המקרים של שגיב יחזקאל ועדן קארצב ששוחררו מקבוצותיהם במדינה אחרי שהזדהו עם החטופים, רודריגס מחק ציוצים שפרסם בעד ישראל, והן נעלמו מהרשת.

חוסה רודריגס מוצג כשחקן אדנה דמירספור. אדנה דמירספור, אתר רשמי
פרש מהחיים הפוליטיים. חוסה רודריגס/אתר רשמי, אדנה דמירספור
יוסף עטאל, שחקן ניס בבית המשפט. GettyImages
המפסיד הגדול של הפרשה. עטאל/GettyImages

כעת כאמור הוא "יזכה" לשתף פעולה עם האלג'יראי, שמגיע לטורקיה אחרי שהורשע בפשע שנאה אנטישמי. בית המשפט בצרפת גזר שמונה חודשי מאסר על תנאי על עטאל, שמצא את עצמו מחוץ לקבוצה ימים ספורים אחרי פרסום הפוסט המסית נגד ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully