וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הייתי חייב לצאת מאשדוד, להתנתק מהעיר ולראות דברים אחרים"

אחרי שכבש שער דרמטי בדרבי, עידן דהן מספר על חצי השנה הראשונה שלו בהפועל ירושלים בריאיון לאתר הרשמי: "מרגיש פה בבית, כשמאמינים בך יותר קל"

תקציר: הפועל ירושלים - בית"ר ירושלים 1:2/ספורט1

הפועל ירושלים עצרה רצף של חמישה משחקי ליגה ללא ניצחון בדרך הכי טובה שיש מבחינתה, כאשר ניצחה בדרבי את בית"ר ירושלים. יתרה מכך, הצהובים-שחורים היו ביתרון עד הדקה ה-88, אבל אז הגיע עידן דהן, בתוך תוספת הזמן המהפך הושלם על ידי מתן חוזז וזה הסתיים ב-1:2 לזכות האדומים שהמשיכו במסע ההיחלצות מהתחתית הבוערת.

דהן, כובש שער השוויון, סיפר לאתר הרשמי על התחושות שלו השבוע: "החיוך לא יורד. מהרגע שהבקעתי הייתי פשוט בעולם משל עצמי לכמה דקות ואז השער של חוזז, שריקת הסיום, והחגיגות עם הקהל… וואו, צמרמורות, לא הכרתי דבר כזה. תחושות ממש טובות, לא חוויתי שבוע כזה בחיים. כמובן שיש לנו עוד משחקים חשובים להיות בפוקוס לקראתם, וביום שני סמי עופר".

עידן דהן שחקן הפועל ירושלים חוגג שער. ברני ארדוב
"הייתי צריך שמישהו יחזיר את האמונה בי"/ברני ארדוב

ביום שני יתארחו זיו אריה ושחקניו אצל הפועל חיפה, המדורגת שלישית בטבלה, ודהן יקווה לפתוח במשחק אחרי שעלה מהספסל בכל ארבעת המשחקים האחרונים. יש לציין שבפעם האחרונה שבפתח ב-11, הבקיע - זה קרה בהפסד למכבי נתניה לפני שלושה שבועות.

כזכור, דהן שחקן ההתקפה חתם בבירה ביוני האחרון, אבל שבר את היד במשחקי גביע הטוטו באוגוסט והחמיץ את פתיחת העונה. לכן, באתר הרשמי גם ביקשו ממנו לספר על עצמו לאוהדים שטרם הספיקו להכיר אותו לעומק: "הבקעתי הרבה בנוער של מ.ס אשדוד והיתה לי פתיחה מדהימה בבוגרים של הקבוצה: עליתי בסיום העונה וכבשתי 3 שערים. אז התחילה עונה שבה לא קיבלתי הרבה דקות, הביטחון שלי ירד. אין מה לעשות, כשמאמינים בך יותר קל לעשות דברים. זה מה שאני מרגיש היום בהפועל. אם נחזור אחורה, אז עזבתי לאדומים אשדוד בלאומית ושיחקתי שם שתי עונות, עד שקיבלתי את הפניה מהפועל. הם הרגישו שאני בשל לקפיצת המדרגה. הייתי צריך שמישהו יחזיר את האמונה בי וזה חיבור אדיר בשבילי להיות פה. אולי זה ישמע מוזר, אבל אני כבר מרגיש פה יותר בבית ממה שהרגשתי באשדוד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
עידן דהן שחקן הפועל ירושלים חוגג שער. ברני ארדוב
"הייתי חייב כבר לצאת מאשדוד". עידן דהן/ברני ארדוב

עוד אמר על הפועל ירושלים: "נותנים לי פה את כל מה שאני צריך כדי להתקדם. מההנהלה ועד הצוות הרפואי, אין דברים כאלה, כמו שהמקום הזה מנוהל. אני באתי כדי ללמוד ולהשתפר ואני באמת כל הזמן לומד מזיו והצוות. אולי בימים הראשונים הייתי קצת מבויש בחדר ההלבשה, אבל מהר מאוד נתנו לי הרגשה טובה. הייתי חייב כבר לצאת מאשדוד, להתנתק מהעיר, להתאוורר ולראות דברים אחרים. פה גיליתי דברים שלא הכרתי, כמו נגיד עבודה ברמה כזו על עמידה טקטית. אני מרגיש שאני חייב לקלוט מידע וללמוד כל הזמן כדי לעמוד בסטנדרט של זיו. בגדול אני לומד פה להיות מקצוען, כי הכל פה כל כך מקצועי ומחייב".

על הפציעה שהשביתה אותו בתחילת העונה: "אין מה לעשות, פציעות כאלה קורות. ידעתי שאני מגיע כדי לקחת את הדקות שיתנו לי ולנסות להוכיח, לאט לאט. אני יודע שאני יכול להיות שחקן מוביל בליגת העל, זו השאיפה, אבל אני בתחילת הדרך. צריך לא להישבר כשאתה לא משחק, ושוב, אני רוצה ללמוד ולהשתפר. יש לי עדיין פעולות פחות טובות, אני צריך להעז יותר, אבל בכל פעם שקוראים לי אני נכנס רעב לדשא, מנסה להביא אנרגיה ושינוי".

לסיום אמר לקראת המשך העונה: "המצב בטבלה לא משקף את האיכות שיש לנו, כי ידעו פה אחד-אחד מה הביאו ואיך לבנות את הקבוצה. אנחנו פשוט חייבים להפסיק לקבל גולים נאיביים מרגיזים, ולהמשיך בדרך שהראינו בסיום הדרבי. אנחנו לא חושבים בכלל על לרדת, ונביא עוד הרבה נקודות העונה בע"ה. זה מדהים שהקהל פה מעודד גם ברגעים הפחות טובים, בכל משחק, מגיע לו ולקבוצה הזו שנתקדם למעלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully