וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"וושינגטון מבזבזת את הזמן. איך אבדיה והצעירים אמורים להשתפר?"

בארה"ב מנתחים את הפאסיביות של הוויזארדס בשוק הטריידים, ותוהים: "דני כאן כדי להישאר, אבל מתי הוא יהיה שחקן מרכזי באמת?"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 8.2/ספורט1

ביום שאחרי הטרייד דדליין, בארצות הברית מנתחים את המהלכים או ליתר דיוק אי המהלכים של וושינגטון ותוהים מה התכנית, או האם יש בכלל כזאת. הוויזארדס העבירו את דניאל גאפורד לדאלאס וקיבלו בתמורה בחירת סיבוב ראשון ואת רישון הולמס, סוג של תואם גאפורד - אבל פרט לכך היו פאסיביים למדי, בניגוד להערכות המוקדמות.

טיוס ג'ונס וקייל קוזמה שהוזכרו כמועמדים מובילים לעבור בטרייד בתמורה לבחירות דראפט ו/או שחקנים צעירים שאפשר לבנות עליהם לטווח הארוך, נשארו בקבוצה ונראה שמעט מאוד ישתנה בחלק האחרון של העונה הסדירה, עם אותו כדורסל חיוור וסוליסטי שמאפיין את הקבוצה, ולא בהכרח מסייע לשחקנים הצעירים.

"היית חייב להעביר את קוזמה, כולנו ידענו שהוא יעבור. מה עם הצעירים? בילאל ודני צריכים להיות יותר מרכזיים", תהו בפודקאסט "Locked On Wizards". "החצי השני של העונה צריך לעמוד בסימן התפתחות הצעירים. אנחנו מבזבזים את הזמן. במצב הנוכחי, אי אפשר להתפתח. מה אנחנו עושים? אין מקום לצעירים להשתפר ולהתפתח ככה. זו הולכת להיות עוד עונה אבודה. אין שום סיכוי לעלות לפלייאוף או לפליי-אין. לא ברור מה ההיגיון מאחורי המהלכים של וושינגטון".

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. Scott Taetsch, GettyImages
המפתחות עדיין לא אצלו. אבדיה/GettyImages, Scott Taetsch

בפודקאסט קראו למאמן בריאן קיף לפחות לשנות את הרוטציה וההירכיה בקבוצה, אם כבר נשארו בקבוצה שחקנים ללא אופק בוויזארדס. "אם זה המצב, לפחות תפחיתו את השימוש בקוזמה ותורידו את ג'ורדן פול לספסל בשביל בילאל קוליבאלי. תנו לדני להוביל את ההתקפה, תנו את הבמה לצעירים. זה חייב להיות היעד מספר 1 בחלק השני של העונה". לדבריהם, "השמועה שביל סימונס הפיץ לפיה דני רוצה לעזוב לא נראתה נכונה בשום שלב ודני כאן כדי להישאר", אבל יחד עם זאת עולה התהייה: "מתי הוא יהיה שחקן מרכזי באמת בקבוצה?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully