וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האיריות מאשימות את ישראל ב"חוסר ספורטיביות", וקוראות לעונש

אין גבול לבושה: אחרי ששחקניותיו לא לחצו ידיים וזלזלו בהמנון, מאמן נבחרת אירלנד טוען שדווקא ההתנהגות של נבחרת ישראל "לא ראויה ולא מקובלת". בנוסף, האירים דורשים להעניש את הישראליות שהצטלמו עם חיילי צה"ל ושוקלים לא להופיע לגומלין

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 8.2/ספורט1

אין גבול לבושה: בבוקר שאחרי המשחק הטעון בין נבחרות ישראל ואירלנד בכדורסל נשים, דווקא האיריות מאשימות את הכחולות-לבנות בהתנהגות "לא ראויה, לא מקובלת ולא ספורטיבית".

כזכור, האירים איימו להחרים את המשחק כמחאה על מה שהגדירו בתור "טבח שישראל מבצעת בעזה", והתייצבו למשחק בריגה רק תחת האיום של עונש כבד מפיב"א. בסופו של דבר האירים מצאו דרך למחות, כשנותרו על הספסל ולא נעמדו מול שחקניות ישראל בעת השמעת ההמנונים, ולאחר מכן גם לחצו להן ידיים וחליפו איתן תשורות כמקובל.

במשחק עצמו, שפתח את מוקדמות יורובאסקט 2025, ישראל רשמה ניצחון 57:87 גדול, וחגגה בסיום כשהשחקניות עטופות בדגלים כחול-לבן.

למרות ההתנהלות המכוערת וההפסד הכבד, לאירים היה בסיום את החוצפה להתלונן דווקא על ההתנהגות של נבחרת ישראל. "אני מעדיף לדבר על כדורסל ולא על כל מה שסביב, אבל יכול רק לומר שלא לקחנו חלק בטקס המסורתי שלפני משחק בגלל התנהלות לא ראויה, לא מקובלת ואפילו לא ספורטיבית של השחקניות הישראליות. אסור לעבור בשתיקה על האמירות שלהן כלפי השחקניות שלנו", אמר מאמן אירלנד ג'יימס וולדון בסיום, כשהוא מכוון לציטוטים של שחקנית הנבחרת הישראלית דור סער לפני המשחק, שאמרה כי "ידוע שהשחקניות של נבחרת אירלנד אנטישמיות".

נבחרת ישראל מול נבחרת אירלנד בכדורסל נשים. Renars Koris,
מי כאן צריך להיענש?/Renars Koris

בנוסף, פורסם הבוקר טור ארסי נגד ישראל ונבחרת ישראל ב"אייריש טיימס", בו נכתב ש"הנבחרת האירית עשתה את המינימום ההכרחי כדי לגנות את הטבח בעזה, בהתאם לאיום השערורייתי של פיב"א להעניש אותה אם לא תופיע למשחק".

בטור נכתב כי "למשחק היה מטען פוליטי מלכתחילה, אבל ישראל הוסיפה שמן למדורה כשפרסמה תמונות של חיילים מבקרים באימון שלה, כשבאחת מהן הופיעו כלי נשק על הפרקט".

"על התמונות הללו לבדן נבחרת ישראל צריכה להיענש", קראו בטור ללא בושה. "אבל עולם הספורט מגיב בצורה ביזיונית לאירועים בעזה, והופך את הטובים לרעים ואת הרעים לטובים. בפיב"א הבטיחו לבחון את התמונות של שחקניות נבחרת ישראל עם חיילי צה"ל ולבדוק האם הן פוגעות בערכי ההמשחק, אבל סבירות גבוהה יותר שאירלנד תיענש אם תחליט לא להופיע למשחק הגומלין, אם ייערך בישראל. זו אפשרות שנלקחת בחשבון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully