וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה"מחווה" לקליי והרגע עם דריימונד: קרי והווריירס חזרו ליהנות

אחרי שפלירטט עם שיא השלשות של תומפסון ביום הולדתו והמחיש את האחווה עם גרין, קרי סוף סוף מרגיש שהעסק מתייצב. גם סטיב קר שותף לאופטימיות: "אנחנו שוב הגרסה הכי טובה של עצמנו"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 8.2/ספורט1

גולדן סטייט מתחילה לחזור לעצמה. עם חמישה ניצחונות בששת המשחקים האחרונים כולל שלושה ניצחונות רצופים, האחרון שבהם הלילה (בין חמישי לשישי) עם 109:131 משכנע באינדיאנה, הווריירס כבר צמודים ליוטה במקום העשירי במערב (שמוביל לפליי-אין), רחוקים רק משחק אחד מהלייקרס שמדורגים במקום התשיעי, ומרגישים שהם כבר יכולים להמר על עצמם.

בתקופה הקשה שקדמה לרצף החיובי שהקבוצה נמצאת בו כעת, בארצות הברית האמינו שהווריירס חייבים לבצע שינויים בסגל, והיו משוכנעים שגולדן סטייט תיראה אחרת אחרי הטרייד דדליין. עבר הדדליין עבר, הווריירס שמרו על סגל זהה, ובטוחים שאפשר לבנות על זה.

"התחלנו נהדר את העונה ואז קרו כל מיני דברים שגרמו לנו ללכת אחורה, אבל אני מרגיש שלאחרונה אנחנו שוב מציגים את הגרסה הכי טובה של עצמנו, עם החמישייה הראשונה שנותנת לנו כל כך הרבה ושחקני הספסל שעוזרים מאוד", ניתח סטיב קר. "אנחנו בריצה טובה מאוד, ואנחנו צריכים להמשיך באותה צורה".

סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס. Dylan Buell, GettyImages
כשהוא נושק לגיל 36, הוא עדיין משתלט על משחקים בכוחות עצמו. קרי/GettyImages, Dylan Buell

הניצחון הלילה הושג בזכות התפוצצות אופיינית של סטף קרי, שצלף 42 נקודות כולל 11 שלשות. זו הייתה הפעם ה-13 שבה קרי קולע 10 שלשות ומעלה במשחק, וכמובן שהוא מוביל את הקטגוריה הזו בפער עצום, הוכחה נוספת להיותו הקלע הגדול בכל הזמנים.

קרי פתח את המשחק לוהט וצלף את 7 הזריקות הראשונות שלו מהשלוש, כשבצוות השידור בטלוויזיה כבר תוהים האם הוא בדרך לשבור את שיאו של חברו הטוב קליי תומפסון, שמחזיק בשיא מאז שנת 2018 אחרי שקלע 14 שלשות במשחק בודד. תומפסון החולה נעדר מהמשחק, וקרי הודה שחשב על השיא כשהגיע ל-11 שלשות בשלהי הרבע השלישי.

"היה נחמד לפלרטט עם השיא הזה, התחלתי לחשוב על זה רק במחצית השנייה, אבל הם עשו התאמות והצליחו להאט קצת את המשחק. או שאולי עשיתי טובה לקליי, כי לא רציתי לנפץ את השיא ביום ההולדת שלו", אמר קרי בחיוך, וניתח את המשחק בסיפוק: "היה פשוט כיף לשחק הערב. שיחקנו חכם, שיחקנו קבוצתי, מצאנו את האנרגיות הנכונות וכולם תרמו לניצחון הזה. אנחנו סולידיים בשבועות האחרונים, ורוצים להמשיך עם זה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקני גולדן סטייט ווריירס סטפן קרי, דריימונד גרין. Dylan Buell, GettyImages
אחרי הכל, הם עדיין יחד. קרי וגרין/GettyImages, Dylan Buell

בגולדן סטייט שמחו לראות גם את הרגע ה"אינטימי" שחלקו קרי ודריימונד גרין לקראת הסיום, כשדריימונד רץ לחבק את סטף בהתלהבות אחרי סל שסגר עניין וחרץ את גורל המשחק. "זה רגע שהמחיש את האחווה בין קרי לגרין, גם אחרי כל השנים הללו, גם אחרי המשברים שעברו העונה", כתבו ברשתות החברתיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully