וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לסובוי יראה את הכישרון שלו במכבי חיפה. אצלנו לא היה לו מקום"

מאמן דינמו מוסקבה סיפר על השיחות עם שחקן הכנף שהובילו למעברו לישראל: "ייעצתי לו לעזוב, התחרות פה הייתה קשה מדי עבורו"

תקציר: מכבי חיפה - מכבי תל אביב 0:2/ספורט1

דניל לסובוי ממשיך לחכות להופעת הבכורה שלו במדי מכבי חיפה, וברוסיה ממשיכים לסקר בהרחבה יחסית את מעברו לישראל. אמש (חמישי) התראיין מאמן דינמו מוסקבה, מרסל ליצ'קה, וסיפר על הנסיבות שבגינן שחקן הכנף נאלץ לעזוב את המועדון.

"לדניל ולי היו כמה וכמה שיחות. הסברתי לו שיש לנו שבעה שחקנים בעמדה שלו, והוא הבין אותי. הייתה בינינו תקשורת פתוחה לחלוטין. הוא ניסה, התאמץ והשתדל, אבל היו שחקנים איכותיים רבים בעמדה שלו, והתחרות הייתה קשה מדי עבורו", אמר המאמן.

לדבריו של ליצ'קה, "ייעצתי לדניל לעזוב, כי כל שחקן רוצה לשחק ולא לשבת על הספסל. כשהגיעה הההצעה ממכבי חיפה, הבנו שמדובר בהזדמנות. המעבר לא היה קל, אבל זה הסתדר בסופו של דבר. אני משוכנע שלסובוי יבוא לידי ביטוי במכבי חיפה ויחזור להראות את היכולות שלו. הוא שחקן טוב עם דריבל מצוין, ואני קודם כל מאחל לו בריאות איתנה. אני מחזיק לו אצבעות שיוכיח את עצמו ויקבל בישראל את הדקות שחיפש ולא יכול היה לקבל אצלנו".

דניל לסובוי, שחקן מכבי חיפה. מכבי חיפה, אתר רשמי
מחכה לדקות ראשונות. לסובוי/אתר רשמי, מכבי חיפה

כזכור, לסובוי נרשם על תקן ישראלי ונכלל בסגל של מכבי חיפה לראשונה במשחק נגד מכבי תל אביב, בו לא שותף בסופו של דבר. הוא יקווה לערוך את הופעת הבכורה בשבת נגד בית"ר ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully