וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת עושה היכרות: "גלוך מסחרר את אירופה, הניסיון של זהבי קריטי"

בעיתונות הצרפתית מזהירים בעיקר מפני שני שחקנים אחרי ההגרלה: זהבי "מסוכן", גלוך "סמל הדור החדש", אבל "זו לא אמורה להיות משוכה גבוהה"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 8.2/ספורט1

קרוב ל-20 שנה חלפו מאז המפגש הרשמי האחרון בין נבחרת צרפת לנבחרת ישראל. הגרלת ליגת האומות זימנה מפגש כפול בין השתיים, וכעת בצרפת לומדים להכיר את הנבחרת של אלון חזן, ומסמנים את השחקנים המסוכנים ביותר.

"אוסקר גלוך מסמל את עלייתו של דור מופלא בכדורגל הישראלי. התוצאות מוכיחות: בזכות גלוך, הכדורגל הישראלי הגיע להישגים מעולים בנבחרות הצעירות", ניתחו באתר הפופולרי "Ouest France". "מאז שהוא עבר לזלצבורג, הוא מסחרר את הכדורגל האוסטרי והאירופי עם הכישרון שלו. יש לו כבר 3 שערים ב-11 הופעות במדי הנבחרת הבוגרת, והעתיד שלה נמצא בידיו.

"ערן זהבי, אותו לואיס פרננדז העלה לנבחרת הבוגרת, הוא אחד השחקנים שאחראים לתחייה של ישראל בזירה האירופית, למרות גילו המתקדם יחסית. גם אם הוא נוטה להיות חם מזג ועלול להתפרץ מפעם לפעם, הניסיון שלו יכול להוביל את ישראל להופעה ראשונה ביורו והוא מאוד מסוכן".

שחקן נבחרת ישראל ערן זהבי. David Balogh, GettyImages
שחקן מפתח גם בגילו המתקדם? זהבי/GettyImages, David Balogh

לסיכום, ציינו בכתבה מספר שמות נוספים: "המאמן אלון חזן בונה גם על דניאל פרץ מבאיירן מינכן ועל מנור סולומון מטוטנהאם, למרות שהוא משחק מעט יחסית העונה. אבל על הנייר, הנבחרת הישראלית שמדורגת במקום ה-75 בעולם, לא אמורה להוות משוכה גבוהה מדי עבור הנבחרת של דידייה דשאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully