וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדרטייקר "קבר" את רונאלדו: צפו במופע הביזארי בערב הסעודית

מתאבק העבר האגדי הגיע להציג את "גביע ריאד" וגנב את ההצגה לכוכב אל נאסר, שהיה משועשע מהאירוע ולאחר מכן נותר מאוכזב בעקבות הפסד 2:0 לאל הילאל

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 8.2/ספורט1

כריסטיאנו רונאלדו אמור היה להיות הכוכב הגדול של גביע ריאד העונתי 2024, בו קבוצתו אל נאסר פגשה את אל הילאל, אבל את ההצגה הערב (חמישי) בקינגדום ארנה בערב הסעודית גנב המתאבק האגדי אנדרטייקר. "הקברן" (מארק קלאוויי) בן ה-58 הוזמן למשחק הידידות החגיגי והציג את הגביע עם שואו ששמור רק לו.

הפורטוגלי פתח יחד עם מרצלו ברוזוביץ', אמריק לאפורט, אלכס טלס ואחרים, וגם סאדיו מאנה שחזר מאוכזב מאליפות אפריקה נכנס כמחליף, אבל מוליכת הטבלה שמקדימה את אל נאסר בשבע נקודות והביסה אותה בליגה 0:3 לפני כחודשיים, ניצחה גם הפעם. סרגיי מילינקוביץ'-סאביץ' הסרבי בעט שטוח אל הרשת בדקה ה-17 ולאחר מכן סאלם אל דווסארי הקפיץ באלגנטיות את השני במתפרצת בדקה ה-30. מי שניהלה את המשחק היא השופטת האמריקנית טורי פנסו שהוציאה כרטיס צהוב לרונאלדו בדקה ה-54.

צפו באירוע

וזו התגובה של רונאלדו

באפריל 2022 נפרדו אוהדי ה-WWE מהמתאבק האהוב והריעו לו על כניסתו להיכל התהילה של ענף ההיאבקות, כשנתיים לאחר פרישתו. אנדרטייקר הגיע אז לאמריקן איירליין סנטר, קיבל את התשואות ופרץ בבכי. נשיא ה-WWE וינס מקמהון הגדיר אותו אז: "הסופרסטאר הכי גדול בתולדות הארגון".

מתאבק העבר אנדרטייקר מציג גביע לפני משחק ידידות בערב הסעודית בין אל נאסר לבין אל הילאל. רויטרס
אנדרטייקר מציג את הגביע/רויטרס
מתאבק העבר אנדרטייקר לפני משחק ידידות בערב הסעודית בין אל נאסר לבין אל הילאל. רויטרס
כמו בימים הטובים/רויטרס
טורי פנסו שופטת אמריקנית שולפת כרטיס צהוב לעבר רנאן לודי שחקן אל הילאל. רויטרס
השופטת האמריקנית טורי פנסו/רויטרס

רונאלדו יחזור למסגרות רשמיות ביום רביעי, כאשר קבוצתו תתארח לדרבי סעודי בשמינית גמר ליגת האלופות של אסיה אצל אל פייחה של ולדימיר סטויקוביץ' (שוער מכבי חיפה לשעבר) ואנתוני וואקמה (כוכב הפועל באר שבע לשעבר).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully