וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקי זוהר פנה להנהלת ליגת האלופות: "החזירו את המשחקים לירושלים"

עודכן לאחרונה: 8.2.2024 / 21:52

שר התרבות והספורט שלח מכתב בניסיון להחזיר את הפועל ירושלים לארנה: "לא נורו טילים לאזור ירושלים כבר מספר שבועות, אנשים בישראל חוזרים לשגרה והמלחמה דעכה". הקבוצה מארחת את משחקיה בבלגרד

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 8.2/ספורט1

אחרי שאתמול (רביעי) הפועל ירושלים רשמה את אחד ממשחקיה הגדולים בשנים האחרונות ומחצה 61:85 את טנריפה בבלגרד במסגרת ליגת האלופות, מאחורי הקלעים נמשכים המאמצים להחזיר את הביתיות לישראל.

מיקי זוהר שר התרבות והספורט שלח היום מכתב לפטריק קומינוס, המנכ"ל של ליגת האלופות של פיב"א עם הדרישה להחזיר את משחקי הבית של ירושלים לבירה. "אני כותב לך כדי לבטא את תמיכתנו בכך שהפועל ירושלים תמשיך לשחק את משחקיה במפעל בירושלים", כתב זוהר, "המלחמה שפרצה באוקטובר 2023, דעכה ולא נורו טילים לירושלים או סביבתה במשך מספר שבועות. העימות כרגע מתרכז בעזה וקרבתה, שזה 200 קילומטרים מירושלים. במהלך התקופה הזו, ישראל אפקטיבית מאוד במאמציה להגן על התושבים מכל התקפת טילים".

שחקן הפועל ירושלים ספידי סמית' עם ליוואי רנדולף. fiba.com, אתר רשמי
יארחו בירושלים? רנדולף וסמית'/אתר רשמי, fiba.com

"הממשלה הישראלית והצבא הסירו את המגבלות", הוסיף זוהר, "ואפשרו לאזרחים לחזור לעבוד, לבתי הספר ולפעילויות היום יומיות. בארים ומסעדות מתפקדים כרגיל עם תפוסה מלאה וזה מעיד על כך שחוזרים לשגרה. גם בישראל הוסרו ההגבלות על כניסת קהל. השחקנים הישראלים והזרים חזרו למועדונים שלהם. גם מבחינה היסטורית, במהלך מבצעים צבאיים בעזה, המשחקים במסגרת האירופאית נערכו בישראל בלי התפשרות על ביטחון השחקנים, הצוות והאוהדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully