וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקרבה לרבע הגמר: הפועל ירושלים הביסה 61:85 את טנריפה

האדומים טיילו בשחזור חצי גמר הפיינל פור מהעונה שעברה ועשו צעד משמעותי אל השלב הבא בליגת האלופות. רנדולף (21 נק' ו-6 ריב') בלט

הפועל ירושלים עלתה הערב (רביעי) לאולם בבלגרד במטרה לעשות צעד חשוב אל עבר שלב רבע הגמר בליגת האלופות של פיב"א, והיא עשתה זאת בגדול בשחזור חצי גמר הפיינל פור בעונה שעברה כשהביסה 61:85 את טנריפה ושמרה על מאזן מושלם של שלושה ניצחונות בשלושה משחקים בשלב הטופ 16 של המפעל.

הפתיחה מצד שתי הקבוצות הייתה איטית למדי עם סקור נמוך מאוד אחרי 6 דקות, אבל אז שחקניו של איליאס קאנדזוריס יצאו לריצת 0:10 בהובלת כריס ג'ונסון (14 נק') עם 6:15 בתום הרבע הראשון. ליוואי רנדולף (21 נק' ו-6 ריב') וברינטון למאר (17 נק') הובילו ריצה נוספת של 0:8 שהגדילה את היתרון לדו ספרתי עם תצוגה נהדרת מחוץ לקשת ב-22:37 בהפסקה.

האדומים לא התקשו גם ברבעים שנותרו כשההפרש המשיך לצמוח ביכולת הגנתית טובה לצד תצוגה התקפית מרשימה וחלוקת נקודות. גם ג'קורי וויליאמס סייע (8 נק', 6 ריב' ו-5 אס') למארחת בבלגרד עם 44:67 ברבע השלישי, קייל גאי (29 נק') היה האיש המרכזי של הצהובים עם יכולת קליעה משובחת שלא הספיקה בהפסד הראשון של טנריפה בטופ 16 שסיבך מעט את מצב הספרדים בבית.


קלעו לירושלים: ליוואי רנדולף (6 ריב') 21, ברינטון למאר 17, כריס ג'ונסון 14, ספידי סמית' 10, ג'קורי וויליאמס (6 ריב' ו-5 אס') 8, זאק הנקינס 7, אור קורנליוס 5, גבי צ'אצ'אשווילי 2, יובל זוסמן 1. קאדין קרינגטון ועוז בלייזר שותפו ולא קלעו.

ספידי סמית' הפועל ירושלים. ליגת האלופות של פיב"א, אתר רשמי
התקרבו לרבע הגמר. סמית'/אתר רשמי, ליגת האלופות של פיב"א

מהלך המשחק

רבע 1

איליאס קאנדזוריס עלה בחמישייה עם ספידי סמית', ליוואי רנדולף, אור קורנליוס, גבי צ'אצ'אשווילי וזאק הנקינס, כשהרכז היה אחראי על הנקודות הראשונות של האדומים. הקבוצות התקשו לעלות בקצב עם אחוזים רעים מהשדה כשירושלים הובילה אחרי כמעט 6 דקות רק 4:5. רנדולף הצליח סוף סוף להגדיל מעט את היתרון עם לייאפ כשכריס ג'ונסון הוסיף אחד משלו וקבע 6:11, שתי דקות לסיום הרבע. הריצה האדומה המשיכה עם 0:10 שהגדילה את היתרון של ירושלים עם 6:15.

רבע 2

קייל גאי עצר את הריצה של ירושלים עם נקודות ראשונות, אבל מנגד שתי שלשות של ברינטון למאר קבעו יתרון דו ספרתי ראשון הערב. רנדולף צלף מחוץ, סמית' להט בעצמו מהשלוש וירושלים קבעה יתרון 11:29 עם פסק זמן ספרדי. גאי המשיך לצמצם עבור טנריפה, בעוד קורנליוס קלע שלשה שהלהיבה מחדש את הספסל הירושלמי ב-22:37 לירושלים בהפסקה.

ליוואי רנדולף הפועל ירושלים. ליגת האלופות של פיב"א, אתר רשמי
הבולט באדום. רנדולף/אתר רשמי, ליגת האלופות של פיב"א

רבע 3

סמית' קבע 25:40 עם פתיחת הרבע השלישי כשדייק פעמיים מהקו, ג'ונסון צלף מחוץ לקשת והיתרון האדום המשיך לצמוח. גיורגי שרמדיני, אקס מכבי תל אביב, קלע נקודות ראשונות, אבל רנדולף ענה עם שלשה גדולה. גקורי וויליאמס וקאדין קרינגטון הצטרפו לחגיגה האדומה עם 40:58, 3 דקות לסוף הרבע, לפני שגאי המשיך להיות הקלע הבולט בצד הצהוב והוריד את ההפרש ל-16. שלשה נוספת של למאר קבעה יתרון שיא עם 44:67.

רבע 4

גאי הגיע כבר ל-26 נקודות עם קליעה יפה מחוץ לקשת בפתיחת רבע אחרון חלש יחסית של ירושלים, עד שג'ונסון ענה עם שלשה משלו והקפיץ בחזרה את היתרון המשמעותי של המארחת. שחקניו של קאנדזוריס מעט נרדמו בדקות האחרונות וראו את השחקנים בצהוב חוזרים למשחק ומורידים את ההפרש מ-20, עד שרנדולף וג'ונסון התעוררו עם שתי קליעות שהחזירו את הצבע לפנים בספסל האדום. סמית' הוסיף נקודות מהקו וירושלים עשתה צעד חשוב אל עבר שלב רבע הגמר עם ניצחון 61:85.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully