וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה "מחכה לאמבפה, לוקאקו וזהבי", בלגיה: "אין סכנת ירידה"

בארץ המגף ציינו את החלוץ ברשימת היריבים, מאמן השדים האדומים לא חושש לסיים במקום האחרון ובמדינה הודו: "ישראל החולייה החלשה"

שינו זוארץ יו"ר ההתאחדות לכדורגל על הגרלת ליגת האומות/ההתאחדות לכדורגל

אחרי הגרלת ליגת האומות הערב (חמישי), בית ב' שבו נמצאת נבחרת ישראל נחשב לאטרקטיבי במיוחד. הנבחרת תפגוש במסגרת ליגה א' הבכירה את איטליה, בלגיה וצרפת, כאשר המשחקים יימשכו מספטמבר עד נובמבר 2024. באירופה כמובן פחות שמים דגש על נבחרת ישראל, שלפי הציפיות אמורה לסיים במקום האחרון ולנשור חזרה לליגה ב'. שתי הראשונות יעלו לרבע הגמר והתחרות צפויה להיות מסקרנת במיוחד.

באיטליה כללו גם נציג מנבחרת ישראל כשהתייחסו ליריבות. "האזורי יתחרו מול הנבחרות של קיליאן אמבפה, רומלו לוקאקו וערן זהבי, כתבו ב"גאזטה". באתר המוביל בארץ המגף טענו גם כי מדובר בהגרלה חסרת מזל עבור לוצ'אנו ספאלטי, בעיקר לאור העובדה שאלופת אירופה הוגרלה מהדרג הראשון.

ספאלטי אמר: "ההגרלה קשה, אבל אנחנו כבר רגילים לזה. אנחנו יודעים איך נצטרך להיראות על המגרש. הטורניר הזה נוצר כדי להעלות את הרמה של המשתתפות, המשחקים נותנים הזדמנות להשתפר".

לוצ'אנו ספאלטי, מאמן נבחרת איטליה. רויטרס
הגרלה חסרת מזל, אך כנראה שלא בגלל ישראל. ספאלטי/רויטרס

גם בצרפת קראו לבית אטרקטיבי, ולמרות שהוגרלו מהדרג השלישי, זה "ממש לא בלתי אפשרי להעפיל. נמנענו מנבחרות קשות יותר כמו ספרד, קרואטיה ופורטוגל".

מאמן בלגיה דומניקו טדסקו ירשום סגירת מעגל, שכן יש לו קרובי משפחה מאיטליה וצרפת. על ההגרלה אמר: "במפעל הזה תמיד יהיו יריבות קשות. זו תהיה הזדמנות טובה לבחון את עצמנו אחרי היורו. המטרה היא תמיד לנצח ולא משנה נגד מי, אני בהחלט לא חושב שאנו בסכנת ירידה לליגה ב'". ב"HLN" המקומי הודו: "ישראל כבר עכשיו נראית כחולייה החלשה בבית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully