וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנבחרת הגיבו להגרלה: "מתקדמים רק דרך מפגשים מול יריבות איכותיות"

איטליה, בלגיה וצרפת יפגשו את ישראל ובנבחרת חולמים לארח אותן בארץ: "חוויית כדורגל לכל המדינה, הגרלה מרגשת". חלאילי: "אמבפה מודל לחיקוי וחלום לפגוש אותו, אבל על המגרש אין הנחות"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 8.2/ספורט1

נבחרת ישראל תערוך בחודש ספטמבר את הופעת הבכורה שלה בליגה א' של ליגת האומות, הליגה הבכירה ביותר. הערב (חמישי) גילתה הנבחרת מי יהיו יריבותיה והן יהיו אטרקטיביות במיוחד - אלופת אירופה איטליה, בלגיה, וסגנית אלופת העולם צרפת. המשחקים יחלו בחודש ספטמבר 2024 ויימשכו עד נובמבר. אם הנבחרת תדהים את אירופה ותעפיל לרבע הגמר, המשחקים הללו ייערכו במרץ 2025 והפיינל פור ביוני.

המנהל המקצועי יוסי בניון הגיב להגרלה: "הגרלה מאתגרת עם נבחרות אדירות ושחקנים שזאת חוויה להתמודד מולם. הצלחנו להעפיל לדרג הראשון וזה מחייב. הראש כרגע במשחק מול איסלנד והלוואי שנתחיל את דרכנו בליגת האומות אחרי טורניר יורו מוצלח".

יו"ר ההתאחדות שינו זוארץ הוסיף: "יש מי שמבקשים לסלק אותנו, אבל אנחנו כאן, על הבמה הכי גדולה, בדרג הבכיר ביותר בליגת האומות, שזימן לנו מפגשים עם ענקיות. כרגע אנחנו מייחלים לשני דברים - העפלה ליורו וסיום מצב הלחימה שיאפשר למדינה הנפלאה שלנו ולקהל הנהדר לארח שוב משחקים וליהנות יחד אתנו ממפגשים בינלאומיים חלומיים. קשה לי להביע במילים עד כמה התגעגעתי למשחקי נבחרות בארץ מול אצטדיון מלא באוהבי ישראל. אני משוכנע שהצוות המקצועי והשחקנים ייצגו אותנו על הצד הטוב ביותר גם בדרג הכי מאתגר שיש".

קיליאן אמבפה נבחרת צרפת. GettyImages
"על המגרש אין הנחות" למודל לחיקוי של חלאילי. אמבפה/GettyImages

גם השחקנים עצמם הגיבו להגרלה, ובראשם הקפטן אלי דסה: "זכינו לקבל את הנבחרות הטובות בעולם, חוויית כדורגל לכל המדינה ואני מקווה שעד אז נוכל לארח בבית שלנו עם אצטדיונים מלאים וכדורגל משובח. התגעגענו לקהל המדהים שלנו שחסר לנו מאוד".

שון גולדברג: "הגרלה מטורפת, הנבחרות הכי איכותיות שאפשר לקבל עם שחקנים מהטופ העולמי. זאת הגרלה מרגשת מאוד, נעשה את המקסימום ונהנה מהקמפיין הזה. אם רוצים להתקדם בכדורגל הישראלי, זה יקרה רק במפגשים מול יריבות איכותיות. ידענו לא פעם להתעלות במפגשים עם נבחרות טובות מאתנו ואני מאמין בנו. זה בהחלט דומה לאתגר העצום שמחכה לנו במרץ הקרוב נגד איסלנד".

ענאן חלאיילי: "הגרלה מאתגרת מאוד מול יריבות מהטופ העולמי, נתכונן אליהן בצורה הטובה ביותר ונבוא לכל משחק מוכנים מנטלית ופיזית כדי להצליח. קיליאן אמבפה זה מודל לחיקוי עבורי ואני עוקב אחריו ולומד ממנו המון, לפגוש אותו זה חלום אבל במגרש אין הנחות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully