וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכלו קש: הפסדים לבני יהודה, עירוני טבריה ומכבי יפו בלאומית

הכתומים עלו ליתרון מוקדם מול מכבי הרצליה, אבל הפסידו 3:1, המדורגת שלישית נכנעה 2:0 לעפולה והרצף האדיר של הרביעית בטבלה נעצר ב-2:1 לכפר קאסם, עירוני קרית שמונה תוכל לברוח בפסגה. ניצחון גדול להפועל רמת גן ומנחם קורצקי

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 9.2/ספורט1

איזו פתיחה מטורפת למחזור ה-21 בליגה הלאומית. שלוש מארבע הראשונות הפסידו, כך שעירוני קרית שמונה, מוליכת הטבלה שתשחק רק ביום שני, תוכל לברוח בפסגה - אם תנצח את הפועל נוף הגליל בעוד שלושה ימים, תהיה במרחק שלוש נקודות מבני יהודה, חמש נקודות מעירוני טבריה ושמונה הפרש ממכבי יפו.

בני יהודה הופתעה בנתניה בהפסד 3:1 למכבי הרצליה, טבריה בביתה שבעפולה נכנעה 2:0 להפועל עפולה ואילו יפו הרימה ידיים ב-2:1 בחוץ נגד מ.ס. כפר קאסם. בתחתית, מנחם קורצקי והפועל רמת גן חגגו 0:3 על הפועל עכו.

מכבי הרצליה - בני יהודה 1:3

בני יהודה קיוותה לשוב לפסגה והפתיחה שלה הייתה מעולה, כי מיקו ממן כבר בדקה הרביעית כבש והשכיח את חסרונם של אלמוג בוזגלו ואלירן עטר, אבל דווקא מכבי הרצליה שלא הצליחה לנצח בשמונת המחזורים הקודמים השלימה מהפך אדיר וניצחה את בני יהודה במשחק בית לראשונה מאז ספטמבר 1999, אז עוד סטפן שאלוי כיכב במדיה עם שלושער ואלי דריקס קבע 0:4. יכול להיות שהטקס שנערך לזכרו של ליאור אסולין, ששיחק אז במכבי הרצליה ובהמשך גם בבני יהודה, עשה את שלו. אחרי השער המהיר של ממן, דור ג'אן איזן בחלוף תשע דקות והשלים צמד בדקה ה-40, הרבה בזכות השוער יהונתן שאבי שנפגע בראשו שלוש דקות קודם לכן והוחלף מיד אחרי ה-2:1, ככל הנראה כשהוא עם זעזוע מוח. מיד עם פתיחת המחצית השנייה רבינוביץ' בנגיחה קבע 1:3 מדהים להרצליה.

דקה 4: גול! איזו פתיחה של האורחת. מיקו ממן ניצל שגיאה של הגנת המארחת ומקרוב העלה את קבוצתו ליתרון וכרגע גם למקום הראשון בטבלה.

דקה 13: גול! מכבי הרצליה חזרה במהרה ל-1:1. דור ג'אן באחד על אחד מול שאבי נעצר אצל השוער, אבל קיבל הזדמנות נוספת ודווקא מזווית קשה יותר מצא את הרשת.

דקה 40: המהפך הושלם! שוב ג'אן עם השער, הפעם בבעיטה מהאוויר מול שאבי שאיבד את הכדור בתחילת המהלך, עמד בשער בבעיטה ולא זז והוחלף מיד לאחר מכן, זכר לפגיעת ראש שספג שלוש דקות לפני כן.

דקה 47: גול! הרצליה כבר ב-1:3. כדור שהוגבה לרחבה משמאל ממצב נייח מצא את רבינוביץ', שנגח כדור חזק ומדויק.

יעקב אבבה, שחקן עירוני טבריה. מאור אלקסלסי
טבריה לא מאמינה שזה קרה לה. אבבה/מאור אלקסלסי

עירוני טבריה - הפועל עפולה 2:0

ההפתעה הכי גדולה של המחזור הגיעה מהאצטדיון בעפולה. המארחת התאוששה מההפסד לבני יהודה וידעה שגם היא יכולה לטפס בטבלה ולהיות לפחות במקום השני לשלושה ימים או יותר, אבל הפסידה דווקא לקבוצה המאכזבת של עפולה שלא ניצחה אף משחק מתשעת האחרונים ובתווך כידוע גם חטפה שביעייה בגביע. זהו בסך הכל הניצחון השני של עפולה במגרשה הביתי, על אף שזה היה משחק חוץ וזה קרה דווקא מול טבריה החזקה שנכנעה לשערים של אוהד ברזילי (29) ויונתן ליש (50).

דקה 29: גול! הפתעה בעפולה כאשר האורחת בהתקפה הראשונה שלה במשחק השוותה. פרדה בכדור עומק מצא את ריבולייה שלא הצליח להבקיע באחד על אחד, אבל הכדור שנהדף הגיע אל ברזילי שגלגל לרשת החשופה.

דקה 50: גול! שתי התקפות, שני שערים. קרן מימין נחתה על ראשו של יונתן ליש, עפולה כבר ב-0:2 מפתיע למדי.

מ.ס. כפר קאסם - מכבי יפו 1:2

גם המדורגת רביעית לא יצאה בשלום מהמחזור. מכבי יפו נעצרה מול נועלת הטבלה הפועל כפר סבא במחזור הקודם והפעם הפסידה, לראשונה אחרי 13 מחזורים רצופים שזה לא קרה לה. יפסו כבר הפסידה לכפר קאסם בסיבוב הראשון, אז זה הסתיים ב-1:0 בנס ציונה, הפעם רועי דיין בביצוע אדיר העלה את המארחת ליתרון ואסיל כנעני עם עזרה מהשוער אלמוג מלול קבע 0:2 בדקה ה-70. עמית כהן רק צימק בדקה ה-89, אבל החבורה של דויד מרטן נעצרה והפעם עם הפסד.

דקה 35: גול! שער מרהיב של המארחת. המגן נועם כהן מסר לסרסור, שהמשיך לזידאן, האחרון הוריד עם העקב לכהן שמצד ימין מסר רוחב לרועי דיין שמחוץ לרחבה בעט לחיבורים. איזה ביצוע.

דקה 70: גול! השני של כפר קאסם. כנעני בעט מחוץ לרחבה, אלמוג מלול ירד לא טוב והכדור עבר מתחת לגוף שלו ונכנס פנימה.

דקה 89: גול! האם יפו תצליח לחזור? רוזנבליט הרים קרן, עמית כהן נגח את ה-2:1.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
מנחם קורצקי מאמן הפועל חדרה. ברני ארדוב
כבר 6 מ-6. קורצקי/ברני ארדוב

הפועל אום אל פאחם - הפועל ראשון לציון 0:0

אחרי פארסת הרישום ביום האחרון של חלון ההעברות, הפועל ראשון לציון הצליחה לאשר את שבעת המצטרפים החדשים. קויה מבאה, אוראל באייה ויואב תומר הגיעו יחד מהפועל חדרה וגם שי אייזן, דניאל צדיק, אמיר אלטורי ואילון אלימלך עמדו לרשות אלדד שביט. זה עזר לקבוצה לקטוע רצף של שלושה הפסדים. המארחת לא הצליחה לשוב למסלול הניצחונות אחרי ההפסד הדרמטי לבני יהודה במחזור הקודם ובוודאי מאוד מאוכזבת לנוכח תוצאות היום של המדורגות מעליה.

הפועל עכו - הפועל רמת גן 3:0

הבכורה של מנחם קורצקי עברה בהצלחה עם 0:1 על בני שפרעם והיום הגיע ניצחון גדול מאוד בעכו. האורדונים ממשיכים לברוח מהקו האדום ושמרו על רצף נפלא של מעל עשור ללא הפסד באצטדיון בעכו, מאז ה-2:1 בליגת העל באפריל 2013. הפועל עכו לא הפסידה תשעה מחזורים רצופים והתקרבה מאוד לפלייאוף העליון, אבל לא הצליחה לעצור את יניב מזרחי שבמחצית הראשונה הבקיע שער נפלא ולאחר מכן ספגה גם מפנדל של גידי קאניוק ופצצה של עמרי שמיר בתוספת הזמן.

דקה 44: גול! האורדונים עלו ליתרון רגע לפני תוספת הזמן. יניב מזרחי עבר שני שחקנים וירה מתוך הרחבה לפינה הרחוקה.

דקה 49: גול! קורצקי בדרך לניצחון בבכורה שלו על הקווים בהפועל רמת גן, אחרי שגידי קאניוק זרק את השוער והכפיל את היתרון בפנדל מוצלח לפינה השנייה.

דקה 90+5: גול! עמרי שמיר הניף את הרגל ועמוק בתוספת הזמן בשער ענק מחוץ לרחבה קבע את תוצאת הסיום.

משחקי יום שני

עירוני קרית שמונה - הפועל נוף הגליל
סקציה נס ציונה - הפועל ניר רמת השרון
הפועל כפר סבא - איחוד בני שפרעם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully