וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירלנד לא לחצה ידיים, נבחרת ישראל הביסה אותה 57:87

יריבת ישראל במוקדמות היורובאסקט לנשים הביעה מחאה לפני המשחק, השחקניות של שרון דרוקר הענישו ופתחו את הקמפיין בניצחון ב-30 הפרש

תקציר: בשיקטאש - הפועל תל אביב 94:73/ספורט1

נבחרת ישראל בכדורסל נשים פתחה היום (חמישי) את מוקדמות יורובאסקט 2025 עם מפגש טעון במיוחד מול אירלנד. היריבה שכבר ניסה לבטל את המשחקים ונענתה באיומים בעונש כבד, התייצבה היום מול הנבחרת של שרון דרוקר ובדרכה שלה הביעה את מחאתה כלפי המלחמה בישראל ובעזה. בסופו של דבר ישראל היא זו שחגגה עם ניצחון 57:87 גדול.

האיריות נותרו על הספסל ולא נעמדו מול שחקניות נבחרת ישראל בעת השמעת ההמנונים. לאחר מכן גם לא לחצו לישראליות ידיים ולא החליפו איתן תשורות כמקובל. במשחק עצמו ישראל הראתה עליונות ברורה, ואחרי שני רבעים דומים זה לזה בתוצאה היא ירדה להפסקה ביתרון 32:51. את המחצית השנייה החלה ישראל בריצת 0:9 והיא השאירה את הרגל על הגז בדרך להגדלת הפער. עדן ציפל הובילה את נבחרת ישראל עם 17 נקודות, עדן רוטברג קלעה 15 ו-7 ריבאונדים ואליסה בארון הוסיפה 15 גם כן עם 7 כדורים חוזרים.

נבחרת ישראל מול נבחרת אירלנד בכדורסל נשים. Renars Koris,
מחאה בפתיחה. שחקניות נבחרת אירלנד עומדות בצד/Renars Koris
אליסה בארון, שחקנית נבחרת ישראל כדורסל נשים. Renars Koris, אתר רשמי
הצגה של ישראל. אליסה בארון/אתר רשמי, Renars Koris

המשחק שנערך בריגה היה ביתי עבור נבחרת ישראל, זאת בעקבות העתקת המשחקים מהארץ בשל המלחמה. כל זאת כאשר במקביל מכבי תל אביב מתארחת אצל אנאדולו אפס ביורוליג גם כן בבירת לטביה. ביום ראשון ישראל תתארח בריגה אצל לטביה המקומית והנבחרת הרביעית בבית היא צרפת. הראשונה בבית תעלה אוטומטית לאליפות אירופה וארבע מתוך שמונה הסגניות הטובות ביותר בבתים 2 עד 9.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully