וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויטור: "מכבי חיפה ומכבי ת"א השקיעו המון כסף, אנחנו לא שם"

8.2.2024 / 16:19

בלם הפועל באר שבע במסיבת עיתונאים לקראת מכבי נתניה בראשון (20:00, ספורט2): "כסף לא קונה הכול, אבל עוזר". ברדה: "לדבר על הפער מהפסגה רק יפגע בנו"

תקציר: בני סכנין - הפועל באר שבע 2:0/ספורט1

עשרה ניצחונות רצופים השיגה הפועל באר שבע, שאם עד לפני מספר שבועות עוד קיוותה שלא להסתבך במאבקים על הכרטיס לאירופה לעונה הבאה, כעת היא במרחק שש נקודות בלבד מהמוליכות מכבי חיפה ומכבי תל אביב. ביום ראשון אליניב ברדה ושחקניו ירצו להמשיך במומנטום האדיר, כאשר יארחו את מכבי נתניה (20:00, ספורט2).

לקראת המפגש אמר ברדה: "נתניה ניצחו אותנו בליגה, זה היה הפסד אכזרי מאוד וכואב מאוד. זה משחק שאני זוכר טוב מאוד. אני לא רוצה לדבר על הפער מהפסגה, כי זה רק יפגע בנו. בסיבוב השני אנחנו מתמקדים בכל פעם רק במשחק הבא וזה מה שעוזר לנו. לפנינו משחק ביתי ואנחנו רוצים להמשיך במומנטום".

אליניב ברדה הפועל באר שבע. דני מרון
"לא רוצה לדבר על הפער מהפסגה, זה רק יפגע בנו". ברדה/דני מרון

על חלון ההעברות שהסתיים: "אני מאוד מרוצה ושמח שהצלחנו להזרים דם חדש ולצרף שחקנים בעמדות שרצינו לצרף. גם הגדלנו את התרות בין השחקנים ואני מקווה שזה יעזור לנו להפיק את המקסימום מהשחקנים, כי אף אחד עכשיו לא יכול לנוח על זרי הדפנה".

על הכושר בו נמצאים שני שחקני הרכש הזרים: "הם עשו רק אימון אחד, היום יתאמנו בפעם השנייה. הם הגיעו ממחנות אימונים עם הקבוצות שלהם ולאחר שיעברו עוד בדיקות נקבל החלטות".

sheen-shitof

עוד בוואלה

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנ

בשיתוף אאורה נדל"ן
מיגל ויטור לצד ניב אליאסי שוער הפועל באר שבע. מאור אלקסלסי
עם הראש במשחק הבא ולא מעבר. מיגל ויטור/מאור אלקסלסי

עוד לפני ברדה היה זה הבלם והקפטן מיגל ויטור ששוחח עם התקשורת: "זה נהדר לנצח עשרה משחקים ברציפות וזה מוכיח שעבדנו קשה, אבל זה לא משכיח את התקופה הרעה שהייתה לנו. אני חושב שהיה חסר לנו ביטחון בגלל התוצאות, הכל הלך נגדנו, אבל בעשרת המשחקים האחרונים מרגישים שהקבוצה בטוחה בעצמה ומשחקת יותר טוב. אנחנו צריכים להמשיך כך ולא להסתכל רחוק, אלא ממשחק למשחק. כרגע אני חושב רק על יום ראשון. לפני כמה חודשים שאתם אם נהיה בפלייאוף העליון ועכשיו שואלים אם ניאבק על האליפות, אבל אני לא חושב על זה".

על היריבה מכבי נתניה: "קבוצה טובה מאוד שתמיד קשה לשחק נגדה. יש יריבות גדולה בין המועדונים וזה משחק מיוחד עבור שני הצדדים. נתניה היא אחת הקבוצות הכי חזקות בליגה ואנחנו מצפים למשחק קשה. בסיבוב הראשון הפסדנו בדקה ה-90+7 וזה היה קשה, הפעם אנחנו רוצים לנצח ולקחת את הנקודות שאיבדנו בסיבוב הראשון".

על המאבק בצמרת בין מכבי תל אביב למכבי חיפה: "אנחנו רואים כמה השקיעו הקבוצות בחלון ההעברות הנוכחי ואנחנו לא שם. כסף לא קונה הכל, אבל הוא עוזר. אנחנו צריכים להתמקד בעבודה שלנו ממשחק למשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully