וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובי קין: "זהבי לא ביקר אותי או את השחקנים. תפסיקו להמציא"

8.2.2024 / 15:30

מאמן מכבי תל אביב השיב לביקורות אחרי ההפסד למכבי חיפה: "ערן סיפר לי מה אמר, הוא שם יד על הפה גם אחרי ניצחונות ולא שונא את המערך, אלא אוהב שיש חלוץ לידו". וגם: ההחלטה לשחק עם שלושה בלמים ("יצרנו יותר מצבים"), הירידה למקום השני וצירוף אדו

תקציר: מכבי חיפה - מכבי תל אביב 0:2/ספורט1

מכבי תל אביב הוליכה במשך 20 מחזורים את ליגת העל, אבל ביום שני הפסידה למכבי חיפה בפעם השנייה העונה, למחרת הופחתה נקודה ממאזנה וכך היא ירדה למקום השני בטבלה. אחרי שני ניצחונות בלבד בשבעת המחזורים האחרונים, רובי קין ושחקניו יקוו לנצל את העובדה שאצטדיון בלומפילד שוב צפוי להתמלא בכ-30 אלף צופים כדי לקחת שלוש נקודות מבני סכנין ולשוב לפסגה לפחות עד שעות הערב (15:00, ספורט4).

במסיבת העיתונאים לקראת המפגש, התבקש תחילה קין להתייחס לשיח בין ערן זהבי, דור פרץ ודור תורג'מן על הדשא בחיפה מיד אחרי ההפסד: "אני יודע מה ערן אמר לשחקנים בסמי עופר. ללכת ולכתוב המצאות על מה שהוא אמר, אני לא מבין את זה ולמען אמת לא ממש אכפת לי מה כתבו, אבל אני יודע מה הוא אמר. ללכת ולשער שהוא אמר דברים? זה לא רציני. כן, השחקנים כעסו בסיום המשחק, אוי ואבוי לי אם הם לא יכעסו אחרי שהם מפסידים משחק. אוי ואבוי. אם הם לא כועסים אחרי משחק כזה, אין לי מה לחפש פה. ברור שהם צריכים לכעוס. ערן שם יד על הפה בסיום כל משחק, גם אחרי שמנצחים.

"אני יודע הכל. אני יודע כל מה שנאמר", המשיך קין, "הוא לא ביקר אותי, הוא לא ביקר את השחקנים. דיברתי עם ערן. אני יודע מה הוא אמר, הוא סיפר לי מה היה שם. כשערן מבקיע אתם מדברים עליו, כשהוא לא מבקיע אתם מדברים. ערן בסדר גמור. הוא מנהיג, הוא שחקן מבריק, הוא דמות אדירה בחדר הלבשה, הוא תמיד רוצה לנצח, כמו כל שחקן, המציאו משהו מוחלט. המציאו משהו בשביל כותרת. ערן לא שונא את המערך, הוא אוהב שיש לידו עוד חלוץ".

רובי קין מאמן מכבי תל אביב עם אושר דוידה, דור תורג'מן. מאור אלקסלסי
"ערן לא שונא את המערך ואוהב שיש לידו חלוץ". קין בחיפה/מאור אלקסלסי

קין המשיך בקו התקיף בעקבות הפרסומים האחרונים: "אתם יודעים כמה זבל כתבו עליי כל הקריירה? לא צריך להאמין לכל מה שכתבו. לפעמים מנסים לדקור את הדוב כדי לקבל תשובה. אף אחד בצוות שלי לא דיבר נגד ערן וערן לא דיבר נגדם. אין שום בעיה. אני רוצה להבהיר את זה. אני רוצה ששחקנים יתווכחו ביניהם אחרי המשחק. אני רוצה שתהיה להם דעה על המשחק, אני רוצה שהם ידברו ביניהם ויכעסו. אני תמיד רוצה שהשחקנים ידברו בפגישות שלנו, שיגידו מה הם חושבים. ראיתם כמה פעמים קלופ אומר דברים מתחת ליד? זה אומר שהוא כל הזמן מלכלך? ברור שלא".

על המערך: "יצרנו יותר מצבים עם 5-3-2 מאשר ב-4-3-3. זה לא אומר שאני הולך לדבוק בשיטה הזו, אבל יהיו משחקים שכן. אם ננקה את שתי הטעויות וזה משחק אחר לגמרי, אבל זה חלק מהכדורגל. צריך להיות ברורים - המקום הזה מאוד חיובי. שמינית גמר קונפרנס ליג, שלב הבא בגביע, זכייה בגביע הטוטו והכי הרבה נקודות לקבוצה בשלב הזה של העונה זה שלוש שנים. אנחנו אופטימיים מאוד לגבי העתיד של העונה הזאת והמסר הוא עדיין אותו מסר לגבי המטרות שלו. הבעיה היא לא השיטה. הבעיה היא המשחק ולא לנצל הזדמנויות, זה הכדורגל".

איבוד 10 הנקודות בפסגה תוך 30 ימים: "אני מציאותי, דברים יכולים להשתנות מהר מאוד, אני לא מרגיש טוב מדי ולא מרגיש נמוך מדי. אני יודע שזה חלק מהמשחק ואי אפשר לנצח בכל משחק. הלוואי וכן, אבל צריך לראות איפה אנחנו עומדים ולאן הגענו. עשינו דרך ארוכה. אדחוף את השחקנים עוד יותר עכשיו. אני יודע מה קורה בחוץ, אבל בפנים אני יכול להבטיח לכם שהמקום הזה טוב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
הנרי אדו לצד בן מנספורד מכבי תל אביב. מכבי תל אביב בכדורגל, אתר רשמי
"עושים הכל כדי שיהיה סגל טוב גם להמשך הדרך". אדו ומנספורד/אתר רשמי, מכבי תל אביב בכדורגל

האזינו: יניב טוכמן על הנעשה במכבי תל אביב

לסיום התייחס האירי לשינויים שביצעה הקבוצה בחלון ינואר, בדגש על כך שהסגל גדול מאוד כרגע אחרי צירוף יונס מלדה, רז שלמה, עדן קארצב, מתן בלטקסה והנרי אדו: "העבודה שלי לבחור 20 שחקנים לכל משחק. השחקנים צריכים להראות לי במגרש. בכל קבוצה יש סגל גדול. זה חלק מהמשחק וכמנג'ר צריך לקחת החלטות. 14-15 שחקנים יאהבו את ההחלטה והשאר לא, כי הם לא משחקים. צריך לשמור את כולם על קצות האצבעות כי אף אחד לא בטוח".

על הנרי אדו שהגיע ביום האחרון לחלון הוסיף: "הוא כשרון גדול מאוד, הוא יכול לשחק בשלוש עמדות בהתקפה. אם תסתכל בכל קבוצה גדולה, צריך להבטיח גם את העתיד של המועדון והחבר'ה פה עושים הכל כדי שיהיה להם סגל טוב גם להמשך הדרך, כי יש פה סיטואציות של חוזים שמסתיימים וכו'. לאדו יש פוטנציאל והוא יכול להיות מבריק עבור העתיד. לעכשיו הוא מכניס לנו משהו שונה, הוא מהיר מאוד, הוא ישיר במשחק שלו, הוא צעיר והרבה קבוצות רצו אותו, לשמחתנו הוא הגיע לכאן כי הוא ידע שיש פה סביבה נכונה לעזור לו להתפתח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully