וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנאתינייקוס כבר שלישית ביורוליג, מונאקו ניצחה בבולוניה

היוונים גברו 63:74 על פנרבחצ'ה ומדר שלא קלע, מאזנם זהה לזה של הקבוצה מהנסיכות ולאיטלקית שהפסידה לה. ברצלונה טיילה

תקציר כדורסל ספרדי: ריאל מדריד - ג'ירונה 79:92/ספורט1

ארבעה משחקים חתמו הערב (שישי) את המחזור ה-26 ביורוליג, וביניהם שתי קרבות צמרת. פנאתינייקוס עלתה למקום השלישי עם ניצחון ביתי על פנרבחצ'ה, ואותו היא חולקת עם וירטוס בולוניה ומונאקו שנפגשו הערב באיטליה. ברצלונה טיילה וסגרה חשבון עם אלבה ברלין, קינן אוואנס גבר על יאניס ספרופולוס שאימן אותו במכבי תל אביב.

הכוכב האדום בלגרד - ז'לגיריס קובנה 93:91

שתי הקבוצות הגיעו למשחק במאזן זהה, אך עם ניצחון רביעי בחמשת המשחקים האחרונים, הליטאים רחוקים שני ניצחונות מהמקום המוביל לפלייאין. המשחק היה צמוד במיוחד והוכרע רק בשניות האחרונות. יאגו דוס סנטוס צימק ל-93:91 מקו העונשין עשר שניות לסיום. הירוקים איבדו את הכדור והמארחת הייתה יכולה להפוך, אך היא איבדה בעצמה את הכדור ונחלה הפסד מאכזב. קינן אוואנס הצטיין עם 25 נקודות מול מאמנו לשעבר במכבי תל אביב יאניס ספרופולוס, דוס סנטוס הצטיין עם 21 ו-14 אסיסטים מנגד במשחקו הטוב ביותר בעונת הבכורה ביורוליג

שחקן פנאתינייקוס, קנדריק נאן. Ion Alcoba Beitia, GettyImages
פאו ממשיכה לטפס. נאן/GettyImages, Ion Alcoba Beitia

פנאתינייקוס - פנרבחצ'ה 63:74

השתיים שנמצאות במגמת שיפור בחצי השני של העונה נפגשו באתונה, והמארחת היא זו שיצאה עם ידה על העליונה בדרך למקום השלישי בתום המחזור. הטורקים פתחו טוב עם 13:21 ברבע הראשון, אך רבע שני דומיננטי של 9:25 ירוק כפה מהפך הרבה לפני ההפסקה. הקבוצה של ארגין עתמאן נשארה עם רגל על הגז, עד לניצחון. קנדריק נאן הצטיין עם 23 נקודות, ג'ונתן מוטלי בלט מנגד עם 16. ים מדר הסתפק בשמונה דקות, בהן לא קלע וכן מסר שלושה אסיסטים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקן מונאקו מייק ג'יימס. Nikola Krstic/MB Media, GettyImages
המילה האחרונה הייתה של מונאקו. מייק ג'יימס/GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

וירטוס בולוניה - מונאקו 81:78

משחק צמוד באיטליה ובסיומו לראשונה מזה זמן רב בולוניה נושרת מהטופ 3 אל המקום החמישי, על אף שמאזנה זהה לזה של פנאתינייקוס ומונאקו. האורחת נראתה נהדר במחצית הראשונה והובילה ב-10 בהפסקה, אך בולוניה הפעילה לחץ וכפתה סיום צמוד. שלשה קריטית של מייק ג'יימס החזירה לאורחת את היתרון שתי דקות לסיום, טוקו שנגליה הפך מקו העונשין אך ארבע נקודות רצופות של מונאקו מאותו הטווח סגרו סיפור. ג'ורדן לויד להט עם 24 לצד 21 של מייק ג'יימס, 21 למרקו בלינלי מנגד עם חמש שלשות.

ווילי הרננגומס, ברצלונה. Inaki Esnaola, GettyImages
ניצחון קליל לברצלונה. ווילי הרננגומס/GettyImages, Inaki Esnaola

ברצלונה - אלבה ברלין 77:93

הגרמנים הפתיעו את אירופה כולה כשבסיבוב הראשון ניצחו את ברצלונה, והערב הגיעה הנקמה של הבלאוגרנה. המארחת בקטאלוניה הובילה 39:51 כבר במחצית, אך המשחק הפך לתבוסה כואבת עבור האורחת אחרי רבע שלישי של 12:29. ווילי הרננגומס בלט עם 18 נקודות והחטאה בודדת מהשדה, טים שניידר הוביל עם 14 מנגד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully