וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסלים מקובנה, המימון מאיסטנבול: בשורת היורוליג מופצת בחסות מכבי ת"א

אחרי שפנר אירחה את הצהובים בפוניבז', אנאדולו סידרה גם לריגה ערב היסטורי בצל המלחמה. סלים תקניים הובאו במיוחד מליטא, חדרי ההלבשה שופצו, קספארס קמבאלה יהיה אורח הכבוד. ומי ייעדר אצל הטורקים?

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 8.2/ספורט1

בחסות המלחמה בישראל, מכבי תל אביב הפכה למפיצת הבשורה של היורוליג, ומנגישה את הליגה לקהלים חדשים. בלגרד שמארחת את הצהובים מאז פרוץ הלחימה מכירה היטב את המפעל הבכיר האירופי, אבל משחקי החוץ של מכבי תל אביב נגד הקבוצות הטורקיות, שמשוחקים במקומות נייטרליים מסיבות ביטחוניות, מאפשרים לחובבים נוספים של הענף ליהנות מערב איכותי וחד פעמי של כדורסל אירופי.

זה החל עם משחק ה"בית" של פנרבחצ'ה מול מכבי תל אביב, אותו קיימה הקבוצה בפוניבז'. העיירה הליטאית אירחה משחק יורוליג לראשונה בתולדותיה, ולבשה חג לכבוד המאורע. הפעם הגיע תורה של ריגה, שכמו פוניבז' תחווה הערב (חמישי, 19:30) ערב יורוליג היסטורי וראשון מסוגו בשטחה.

"בריגה התלהבו מאוד מהאפשרות לארח משחק יורוליג. יש כאן אוהדי כדורסל רבים שלא זוכים לצפות במשחקים של המפעל הבכיר באירופה כבדרך קבע. זו הזדמנות לאפשר להם ליהנות", אמר היום אלפר ילמאז, המנהל המקצועי של אנאדולו אפס.

ילמאז חשף שהתנאים לאירוח המשחק בריגה בשלו רק בזכות מבצע לוגיסטי מורכב. הסלים באולם בריגה לא עמדו בתקן המחמיר של היורוליג, ולכן הובאו סלים תקניים מקובנה, בעזרתה של ז'לגיריס קובנה, בטיסה מיוחדת במימון של אנאדולו אפס. כמו כן, חדרי ההלבשה שופצו באופן קוסמטי כדי להתאים אותו לסטנדרטים הנדרשים בליגה.

אלייז'ה בראיינט, שחקן אנאדולו אפס לצד ג'ון דיברתולומיאו, שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
הפעם גם הוא ישחק. אלייז'ה בריאנט מול ג'ון דיברתולומיאו/דני מרון

לפי דיווחים בריגה, חלק גדול מהיציעים אמור להתמלא במשחק הערב. בשלב זה נמכרו כל הכרטיסים שהוצאו למכירה ביציעים התחתונים של האולם, ולאור הביקוש פורסמו גם כרטיסים ליציעים העליונים, שלפחות חלקם יתמלא גם כן.

אורח הכבוד של אנאדולו אפס יהיה סנטר העבר האימתני קספארס קמבאלה, שזכור לחובבי הכדורסל הישראלי בעיקר מהופעותיו במדי נבחרת לטביה נגד נבחרת ישראל בשנות ה-90 המאוחרות ובתחילת המילניום. קמבאלה, שחקן אנאדולו לשעבר (בגלגולה הקודם כאפס פילזן), סייע לקבוצה בקידום המשחק ופרסם סרטונים הקוראים לחובבי הכדורסל בלטביה למלא את האולם.

מכבי תל אביב תופיע למשחק בסגל מלא, עם ווייד בולדווין שניצל מעונש הרחקה ועם לורנזו בראון שסוחב פציעה בגב, אבל מתכוון לנוח בפגרה שצפויה לצהובים החל מהשבוע הבא. אנאדולו תחסר את שחקני הפנים דן אוטורו, מייק דאום וארקן ילמאז כמו גם את הגארד יוסטוס הולאץ, אבל תופיע עם כל כוכביה (בניגוד למפגש הקודם, בו ניצחה מכבי תל אביב) כולל שיין לארקין, דריוס תומפסון, רודריג בובואה, וויל קלייברן והאקס אלייז'ה בריאנט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully