וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראובן עטר: "אליפות של מכבי חיפה השנה תהיה יותר גדולה מהקודמות"

שחקן העבר האגדי מתענג על הביצועים של שחקני הבית: "רואים תוצרת אחרי שנים של השקעה", ומתמוגג מרפאלוב: "צריך ללמוד מההתנהלות שלו"

תקציר: מכבי חיפה - מכבי תל אביב 0:2/ספורט1

ראובן עטר רואה את מכבי חיפה מודל 2023/24, ומתענג על כל רגע. שחקן העבר האגדי התראיין אתמול (רביעי) לפודקאסט של האתר הרשמי של מכבי חיפה, וסיפר עד כמה הוא נהנה לצפות בקבוצה בגרסתה הנוכחית.

"אני נהנה השנה יותר מאשר בשנים האחרונות של האליפויות. ואם מכבי חיפה תיקח אליפות השנה, היא תהיה יותר גדולה מהאליפויות הקודמות כי הקבוצה בנויה על שחקני בית. כבר לא ראינו את זה קורה", אמר עטר. "גם אם היה מגיע שחקן מהנוער לבוגרים, זאת הייתה הבלחה. כל הזמן דיברו על איך מכבי חיפה כבר לא מגדלת שחקנים. כל הציפייה וההשקעה של מכבי חיפה בנוער במשך שנים - ורק עכשיו רואים את התוצרת. בשנים שלפני כן מחלקת הנוער לא סיפקה שחקנים לקבוצה הבוגרת, וזו אחת הסיבות שהקבוצה לא הצליחה. השנה החבר'ה הצעירים נכנסים במאני טיים ונותנים תוצרת. השחקנים האלה נראים מוכנים גם מבחינה מנטלית. אתה רואה את ההתנהלות. חלאילי לא משתולל אחרי שהוא כובש, הכל דופק כמו שצריך, שום דבר לא חורג מהנורמה, לא קיצוני. גם הוא, גם חג'ג' ועילי פיינגולד, ההתנהלות של כולם מופתית. כיף לראות את זה, ואני אומר שהקרדיט על זה כולו של מסאי דגו. מגיע לו שאפו".

האזינו לפודקאסט המלא, באדיבות מכבי חיפה

עטר מתמוגג גם מהיכולת של ליאור רפאלוב, שנכנס לכושר אדיר בתקופה האחרונה אחרי תקופת התאקלמות בפתיחת העונה. "נראה לי שאפילו ליאור התחיל להאמין לכולם. כולם דיברו על זה שהוא יהיה התוסף של הדלק שמכבי חיפה צריכה, ופתאום הוא נכנס פה ל-10 דקות, שם ל-20 דקות. אחר כך הוא פתאום התפוצץ", אומר עטר. "אני מאוד שמח בשבילו, היה כיף לראות איך הוא התנהג והתנהל כשהיה קשה. את זה צריך לקחת וללמד שחקנים צעירים, אפילו יותר מהיכולת שהוא הציג אחר כך. הוא עשה מעבר לא פשוט, מכוכב בבלגיה למחליף בישראל. ופתאום הוא נכנס דקה 90 ומבשל שער ניצחון, ומשם הכל נפתח. ההתנהלות שלו בתקופה ההיא נתנה לו את הברכה אחר כך. אני חושב שביכולת הזאת הוא יכול לשחק בליגה עוד שנתיים-שלוש לפחות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully