וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב חוששת: "העיתוי הכי לא טוב שיש לקבל את אנאדולו"

8.2.2024 / 10:00

הטורקים מראים סימני חיים אחרי חילופי המאמנים וחזרת הכוכבים, הצהובים מודאגים ומתחילים להרגיש את הלחץ של משחקי סוף העונה: "חייבים לחזור לכדורסל שלנו". המפתח: עצירת לארקין ותומפסון

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 7.2/ספורט1

מכבי תל אביב תפתח הערב (חמישי, 19:30) את משחקי המחזור ה-26 ביורוליג כשתתארח בריגה אצל אנאדולו אפס. הצהובים ישחקו בפעם הראשונה בהיסטוריה בלטביה, אחרי שאנאדולו בחרה להעביר לשם את המשחק אותו לא יכלה לארח בטורקיה מסיבות ביטחוניות.

מכבי מגיעה למשחק אחרי שני הפסדים בשבוע הספרדי הכפול, ועם מאזן חוץ לא טוב של ניצחון אחד בשבעת המשחקים האחרונים. אם המאזן לא מספיק, אז גם הלחץ של משחקי סוף העונה נכנס למשוואה. המקום ה-11, שמשמעותו סיום העונה כבר בתחילת אפריל, קרוב מאי פעם. מנגד, עומדת קבוצה שאיבדה עניין אמיתי במפעל מחד, אך מאידך באה אחרי החלפת מאמן ושני ניצחונות רצופים.

"תמיד טוב יותר לפגוש קבוצה שאין לה על מה לשחק, וכשזה משחק יותר חשוב בשבילך", סיפר אחד מאנשי הקבוצה, "מצד שני, לקבל את אנאדולו אחרי שהחליפו את המאמן, ובסגל מלא אחרי הרבה זמן, זה ממש לא הזמן הנכון בשבילנו לשחק נגדם".

שיין לארקין, אנאדולו אפס. ALTAN GOCHER/Middle East Images/AFP, GettyImages
אנאדולו תמיד מסוכנת, בטח עכשיו. לארקין/GettyImages, ALTAN GOCHER/Middle East Images/AFP

למכבי מאזן לא טוב במשחקי החוץ נגד אנאדולו באופן כללי, אבל בעונה שעברה הביסו הצהובים את הטורקים ללא תנאי במשחק שסימן את הפריצה שלהם לעבר הפלייאוף. בצוות המקצועי יודעים כי המפתח למשחק הוא גם יכולת הגנתית טובה בהרבה ממה שהוצגה נגד ריאל מדריד ובאסקוניה, כולל עבודה טובה על צמד הגארדים שיין לארקין ודריוס תומפסון, וגם הופעה משופרת של שני הכוכבים של הצהובים - ווייד בולדווין שלא הורחק למרות ההתנהגות שלו בסוף ההפסד לבאסקוניה, ולורנזו בראון שעדיין סוחב את הפציעה בגבו.

"אנחנו חייבים לחזור למסלול הניצחונות, וצריכים לשחק את המשחק שלנו", אמר ג'יימס ווב, שמגיע בכושר אישי טוב. "לאחרונה איפשרנו ליריבות להכתיב לנו את סגנון המשחק, ואנחנו צריכים לחזור לכדורסל שלנו - לרוץ, לשתף את הכדור, לשלב את כולם, להוריד ריבאונדים בשני צדי המגרש ולשחק הגנה טובה. לאנאדולו יש שניים מהשחקנים הכי טובים ביורוליג כרגע, אז אנחנו צריכים להגביל אותם".

"זה משחק חשוב מאוד עבורנו", הוסיף הקפטן ג'ון דיברתולומיאו, "יש לאפס הרבה כישרון, במיוחד בצד ההתקפי. המפתח הוא לעצור את שיין לארקין שרושם עונה נהדרת, בתקווה שנצא מהמשחק עם ניצחון נחוץ מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully