וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אבדיה צריך להיכנס למשרד של ה-GM ולשאול אותו, 'מה לעזאזל?!'"

הפורוורד הישראלי שוב לא ראה פרקט ברבע האחרון במה שכבר מסתמן כמגמה, כתב ESPN רומז שזה עשוי להיות קשור לעתידו בוושינגטון, ובארצות הברית דורשים תשובות: "פול לא הופיע, דני טוב יותר, למה הוא לא משחק? מסוג הדברים שמחרפנים בקבוצה הזאת"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 7.2/ספורט1

רגע לפני הטרייד דדליין, מול אחת הקבוצות הטובות ב-NBA, דני אבדיה קיבל תזכורת לתקרה שוושינגטון עצמה מציבה לו. כמו בלא מעט מקרים העונה, גם במשחק הלילה (בין רביעי לחמישי) מול קליבלנד, אבדיה היה מנקודות האור של הוויזארדס ובכל זאת סופסל באופן תמוה למדי לאורך כל הרבע האחרון, כשהוא רואה את וושינגטון נכנעת להתעלות של דונובן מיטשל ומפסידה 114:106.

אבדיה סיים את המשחק עם 20 דקות בלבד, הכי מעט שלו בשבעת המשחקים האחרונים. הוא אמנם התקפה בצד ההתקפי עם 3 מ-10 בלבד מהשדה, 1 מ-3 מהשלוש ו-2 מ-4 מהעונשין, אבל בכל זאת רשם 9 נקודות, 8 ריבאונדים ו-3 אסיסטים בדקות שלו, והראה ניצוצות בשני צידי המגרש.

המאמן בריאן קיף העדיף לתת קרדיט לרוקי בילאל קוליבאלי ששיחק ברוב הרבע האחרון במטרה להצר את צעדיו של דונובן מיטשל (מה שלא ממש עבד, כפי שהוכיחו 14 הנקודות שלו ברבע המכריע), וגם ג'ורדן פול קיבל אשראי באופן תמוה בהתחשב בעובדה שסבל מיום התקפי חלש מאוד ולא קלע ולו נקודה אחת. פול אף ספג שריקות בוז מאוהדי וושינגטון ברבע האחרון, אחרי עוד מהלך כושל.

אבל הספסול של אבדיה ברבעים אחרונים הוא כבר סוג של מגמה, שהחלה עוד בימי ווס אנסלד ג'וניור (אם כי נראה שהחריפה מאז החלפתו בקיף, עוזרו לשעבר), ובוושינגטון כבר מנסים לתהות מה עומד מאחוריה.

"לא חשבנו שנאמר זאת, אבל אנחנו מרגישים עבור דני אבדיה", כתבו בחשבון הטוויטר "WIZTAKES", ובבלוג BulletsForever" הוסיפו: "אבדיה היה יותר יעיל הערב, ויעיל יותר במשך כל העונה. ג'ורדן פול מנגד, בכלל לא הופיע. אז למה אחד משחק והשני על הספסל? זה מסוג הדברים שקורים בקבוצה הזאת וגורמים לך להתחרפן מרוב בלבול".

אחד הכותבים בבלוג "BulletsForever" כתב: "במקומו של דני אבדיה, אני נכנס הערב למשרד של הג'נרל מנג'ר ושואל אותו, 'מה לעזאזל קורה פה?!'. אם הוא משחק פחות מג'ורדן פול ביום כזה, זה בלתי מתקבל על הדעת. דני צריך לקבל יותר, הוא הרוויח את זה".

בוושינגטון מנסים להבין האם הספסול הלילה מרמז באופן כלשהו על עתידו של אבדיה בקבוצה אחרי הטרייד דדליין. שמועות קשרו את שמו של אבדיה לדאלאס ואוקלהומה סיטי, והבוקר אמר כתב ESPN בריאן ווינדהורסט: "היו קצת שיחות בנוגע לטרייד על אבדיה. אהיה מופתע אם הוויזארדס יעבירו אותו כי רק בקיץ האחרון החתימו אותו על חוזה חדש, אבל בהחלט מסתובבות הצעות לגביו בחוץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully