וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישראלים הובילו, בני הרצליה סגרה חשבון עם ניצחון בנס ציונה

אחרי שהובסה ב-29 הפרש במפגש הקודם, הקבוצה של דן שמיר ניצחה 84:92 בחוץ. סנדי כהן, בורדיון ובורג עם 57 משותפות

מחוץ לקווים, 7.2/עריכה: זיו שטיינר

משחקי ליגת העל נמשכו הערב (חמישי) כשבני הרצליה גברה בחוץ 84:92 על עירוני נס ציונה. בסיבוב הקודם באולם היובל היו אלה הכתומים שניצחו ב-29 הפרש עם טריפל דאבל של אקס הרצליה יאיר קרביץ, והיום הקבוצה של דן שמיר השיגה בחוץ את נקמתה. בכך המנצחת עלתה למאזן של שמונה ניצחונות וחמישה הפסדים, בעוד נס ציונה ב-50% הצלחה אחרי 14 משחקים.

הרבע הראשון היה טוב עבור המארחת והיא סיימה אותו ביתרון 16:23, אך תוך דקות ספורות הרצליה הפכה את התוצאה עם ריצה ממושכת של 8:26. נס ציונה הקטינה במעט את הפיגור הדו ספרתי שאליו נקלעה וירדה למחצית בפיגור 48:40. צוף בן משה הוריד לנקודה בלבד בתחילת הרבע האחרון, סל חשוב של איתן בורג לקראת הסיום יצר הפרדה והרצליה סגרה סיפור מקו העונשין.

סנדי כהן ופרדי בורדיון הובילו את הרצליה עם 19 נקודות כל אחד, כשאיתן בורג תורם 18. אייזאה ווייטהד בלט מנגד עם 23, ג'ורג' קינג התקרב לדאבל דאבל עם 13 נקודות ו-9 ריבאונדים.

אייזיאה ווייטהד, עירוני נס ציונה. דני מרון
הפסד ביתי לנס ציונה. ווייטהד/דני מרון

קלעו לבני הרצליה: סנדי כהן ופרדי בורדיון (8 ריבאונדים) 19 כ"א, איתן בורג 18, מרכוס קאר וטיילר סטון 13 כ"א, רג'י לינץ' 8, ווילי וורקמן 2. שותפו ולא קלעו: אדוניס תומאס, אדריאן בנקס.

קלעו לעירוני נס ציונה: אייזאה ווייטהד 23, ג'רום מיינסי 14, ג'ורג' קינג 13 (9 ריבאונדים), צוף בן משה 12, ראלי אולקינס 11, איתי שגב 10 (8 ריבאונדים), תומר לוינסון 1. שותף ולא קלע: נדב ינקוביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully