וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנקו: "אם נישאר צנועים ונזכור מאיפה באנו, נצליח בגדול"

7.2.2024 / 22:34

מאמן הפועל תל אביב מקווה איכשהו לארח את רבע גמר היורוקאפ בישראל: "מאוד קשה לשחק באולם ריק בשלבים האלה". ינאי וגינת חגגו. וגם: התרחישים להמשך העונה

תקציר: בשיקטאש - הפועל תל אביב 94:73/ספורט1

רצף של שלושה משחקי חוץ לקראת סיום העונה הסדירה כמעט הוריד לטמיון את כל העבודה הנהדרת שעשתה הפועל תל אביב, בעונה אירופית שבה זכתה לשחק לעיני הקהל הביתי שלה רק במציאות של לפני ה-7 באוקטובר, שנראית היום רחוקה כל כך. אלא שאחרי שגברו על בדאלונה בספרד בשבוע שעבר, הערב (רביעי) האדומים סיימו את העבודה בענק, הביסו 73:94 את בשיקטאש והבטיחו סופית את הכרטיס הישיר לרבע גמר היורוקאפ מהמקום השני בבית א'.

1. הפועל תל אביב "תארח" ברבע הגמר במשחק בודד את גראן קנאריה או בשיקטאש.

2. אם תעפיל אל חצי הגמר, בסדרת הטוב משלושה משחקים, תחכה לה בורק (ללא ביתיות) או פרומטיי/אריס סלוניקי (עם "ביתיות").

3. הפיינליסטית תקבל כרטיס ליורוליג רק אם ולנסיה ומונאקו לא יגיעו העונה לפלייאוף במפעל הבכיר.

דני פרנקו אמר בסיום: "אנחנו יודעים טוב מאוד מה אנחנו שווים ואיזה תלכיד וחיבור יצרנו. שיחקנו מאוד חכם, צריך לתת קרדיט לשחקנים. הצלחנו לעשות כמעט כל מה שרצינו מההתחלה ועד הסוף. צריך להוריד את הכובע, יש לי חבורה מדהימה וההנהלה עשתה כל כך הרבה כדי שנהיה איפה שאנחנו נמצאים בעונה המטורפת הזאת. אושר גדול, גאווה גדולה, חוזרים הביתה גאים. אני אף פעם לא יוצא מגדרי ותמיד מנסה להישאר עם רגליים על הקרקע, אבל כמי שמכיר את היום-יום של הקבוצה, אני פשוט גאה בכולם".

המאמן המשיך: "זה לא כדורסל, אני בליגה משהו כמו 20 שנה. הייתי במעמדים גדולים ובתארים, בסוף זאת עונה שונה וקשה לשפוט את זה. אנחנו קבוצה עם קהילה מטורפת וכולנו שואפים להצליח, הכניסה של עופר (ינאי, הבעלים) ואבי (זיידנברג, הנשיא) שנמצא איתנו, בונים פה משהו שהשמיים הם הגבול שלו. אנחנו בדרך הנכונה. כל עוד נזכור מאיפה באנו ונהיה צנועים, גם נביא הצלחות גדולות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

היריבה ברבע הגמר, כאמור, עשויה להיות שוב בשיקטאש, וזה כנראה גם התרחיש הנוח מבחינת הפועל תל אביב, כשמי שתפגוש את הטורקים בפלייאין היא גראן קנאריה החזקה.

פרנקו התייחס לכך והביע תקווה שאיכשהו המשחק, שנקבע ל-12 במרץ, יוכל להתקיים בישראל: "ברבע גמר נמצאות שמונה הקבוצות הכי טובות במפעל, בכל מקרה תהיה הגרלה קשה. ברור שלקבל את גראן קנאריה ברבע הגמר זה משהו שאף קבוצה ישראלית לא הייתה רוצה, אבל ניצחנו השנה קבוצה ספרדית פעמיים. נראה אם יצליחו להביא את המשחק הזה לארץ, לשחק באולם ריק זה מאוד קשה בשלבים האלה. אני מאוד מקווה שהחטופים שלנו יחזרו, זה יותר חשוב מכל דבר אחר, ואז גם נוכל להחזיר את החיים לכיוון של שפיות. אם נצליח לארח את המשחקים בארץ, יש לנו הרבה מה לתת".

תומר גינת צייץ אחרי ההעפלה: "שלב בתים מטורף, שבועות בדרכים, משחקים שקיבלו משמעות אחרת לגמרי, פציעות, רחוקים מהבית. תחושת גאווה עם קבוצה מיוחדת של אנשים ושחקנים. ממשיכים ביחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully